شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
دست‌نشان:منتظر مهاجم کلمبیایی هستیم
سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان می‌گوید تعطیلات لیگ خیلی به تیمش کمک نکرده است.


سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان می‌گوید تعطیلات لیگ خیلی به تیمش کمک نکرده است.
 
نادر دست‌نشان در گفت‌وگو باایسنا ، با بیان این ‌که تعطیلات لیگ خیلی به ما کمک نکرد، اظهار کرد: چرا که باید اردوی مناسبی برگزار می‌کردیم که این اردو به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد و به همین دلیل مجبور شدیم در بدترین زمان و گرمای هوای آبادان تمرین کنیم که کمی هم به بازیکنان‌مان فشار وارد شد و از نظر توان بدنی کمی تخلیه شدند. به هر حال به دلیل فشاری که روی بازیکنان تیمم بود، مجبور شدیم ملایم کار کنیم.
 
وی ادامه داد: البته با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، اکنون آمادگی تیم خوب است. روز گذشته و امروز را به تیم استراحت دادم و تمرینات مجددا از فردا شب (یکشنبه) با انجام یک دیدار تدارکاتی برابر استقلال خرمشهر از سر گرفته می‌شود. در نظر داشتیم بازی‌های تدارکاتی سخت‌تری را انتخاب کنیم ولی با توجه به این‌که به اردو نرفتیم، این امر محقق نشد و اگر هم می‌خواستیم تیمی را به آبادان بیاوریم، هزینه در بر داشت. البته از فولادخوزستان خواستیم که یک دیدار تدارکاتی با آن‌ها داشته‌ باشیم که به دلایلی این بازی انجام نشد.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت ‌آبادان گفت: همچنین قصد داشتیم با تیم‌های لیگ یک و دو بازی کنیم که این تیم‌ها درگیر مسابقات‌ خودشان بودند و نتوانستیم با آن‌ها نیز دیدار کنیم. البته با همین تیم‌هایی هم که بازی کردیم، به ما کمک کردند، چرا که خیلی سخت‌گیرانه بازی می‌کنند.
 
وی در ادامه در خصوص دیدار پیش‌روی تیمش برابر نفت‌تهران نیز عنوان کرد: نفت تهران تیم بسیار خوبی است. خود من این تیم را به لیگ برتر آوردم و خوشبختانه سیر صعودی آن همچنان ادامه دارد. این تیم خصوصی شده و وضعیت آن بهتر شده است، ضمن این‌که علی دایی که مربی بسیار خوبی است، هدایت این تیم را بر عهده دارد. نفتی‌ها اردوی خوبی در اردبیل داشتند و با شرایط بسیار خوب به مصاف ما می‌آیند.
 
دست‌نشان افزود: با توجه به تعطیلی لیگ، وقفه‌ای در موفقیت‌های تیم ما ایجاد شد ولی امیدوارم در اولین بازی پس از تعطیلات، نتیجه خوب و در خور نام آبادان برابر نفت تهران کسب کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت‌ آبادان می‌تواند روند خوب چهار هفته ابتدایی لیگ را ادامه دهد؟ گفت: خیلی سخت است ولی من به ادامه روند موفقیت‌های‌مان امیدوارم، چرا که به جوانان تیمم اعتقاد دارم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت ‌آبادان در خصوص وضعیت عقیل اعتمادی، دروازه‌بان دورگه تیمش، عنوان کرد: او تمرینات خود را شروع کرده است و کم‌کم برای حضور در مسابقات آماده می‌شود. شرایط او نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و تمرینات عمومی را انجام می‌دهد. احتمالا پس از دیدار با نفت تهران، کاملا آماده شود.
 
وی در ادامه در خصوص جذب یک مهاجم کلمبیایی هم گفت: قرار بود این بازیکن سه‌شنبه هفته گذشته به ایران بیاید ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است و در حضورش تاخیر ایجاد شد. من فیلم بازی‌های او را دیده‌ام ولی باز هم نیاز است که او را از نزدیک ببینم. به هر حال ما منتظر هستیم که در هفته جاری و پیش از پایان نقل و انتقالات به ایران بیاید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار