شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: استاندار در تمرین قول داد مشکلات باشگاه را پیگیری کند تا هر چه زودتر وضعیت تیم از لحاظ مالی بهبود پیدا کند.
حضور استاندار خوزستان در تمرین استقلال خوزستان


 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: استاندار در تمرین قول داد مشکلات باشگاه را پیگیری کند تا هر چه زودتر وضعیت تیم از لحاظ مالی بهبود پیدا کند.

 سید سیروس پورموسوی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: شرایط مالی که تغییری نکرده است و هنوز مشکلات مالی در تیم وجود دارد. روز گذشته استاندار در تمرین تیم حاضر شد و قول داد مشکلات را رفع کند.

وی در مورد اینکه چرا برای تیم اسپانسر نمی‌گیرند تا مشکلات کاهش پیدا کند، خاطرنشان کرد: با چند اسپانسر صحبت شده اما هنوز باشگاه به توافق نهایی نرسیده است. با یک سامانه پیامکی هم  حدود 2-3 ماه است که مذاکره کردیم اما توافق نهایی صورت نگرفته است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چه زمانی عزت‌الله پورقاز به تمرینات باز می‌گردد، عنوان کرد: محمد طیبی و رحیم زهیوی دو بازیکن ملی‌پوش تیم از چهارشنبه به تمرینات بازگشتند. قرار است پورقاز هم امروز به تمرینات باز گردد. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان حل شود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا استاندار قولی برای حل مشکلات مالی تیم داده است، اظهار داشت: استاندار قول داد تمام تلاشش را انجام دهد تا مشکلات تیم حل شود. استاندارد اعلام کرد با مدیران بانک ملی دیدار می‌کند تا مشکلات گروه ملی حل شود و بدین ترتیب مشکلات استقلال خوزستان که زیر مجموعه گروه ملی است هم حل شود.  امیدوارم در چند روز آینده اتفاقات خوبی در این راستا رخ دهد. تیم ما آسیایی است و اگر به بحران برود شرایط سخت خواهد شد. دو سه روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و امیدوارم اتفاقی نیفتد که پشیمان به بار بیاورد.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: بعد از دیدار مقابل نفت سیر خوبی داشتیم و سه بازی دوستانه قوی انجام دادیم اما وقتی قول‌ها برای پرداخت پول بازیکنان عملی نشد تیم به حاشیه رفت و به یکباره از هم پاشید. ما تمام تلاشمان را کردیم تا این اتفاق نیفتد اما متاسفانه مشکلات مالی به تیم فشار آورد و از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد پیروزی ایران مقابل قطر، گفت: بازی اول برای هر تیمی سخت است. از سوی دیگر در خانه و مقابل هواداران به میدان می‌رفتیم و مقابل حریفی بازی می‌کردیم که استاد درگیری و حاشیه است. قبول دارم ایران نشاط و طراوت کافی را نداشت و این مسئله مشهود بود. تیم ملی باید خودش را برای روزهای سخت‌تر آماده کند. در کل کسب سه امتیاز در اولین بازی بسیار مهم و با ارزش بود.

پورموسوی در مورد حواشی که در بازی ایران و قطر به وجود آمد، تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد که بازیکنان ایران نیاز به تجربه دارند. وقتی تا این اندازه اسیر حاشیه می‌شویم این نشان می‌دهد که تجربه لازم را هنوز به دست نیاوردیم. بازیکنان ما هنوز حرفه‌ای نشدن و احساسی هستند.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی برود، خاطرنشان کرد: آرزوی هر ایرانی حضور در جام جهانی است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار