شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
تیم فوتسال کارکنان مدارس استثنایی استان خوزستان با پشت سر گذاشتن 15 تیم دیگر در مسابقات سراسری موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسابقات کارکنان مدارس استثنایی کشور باحضور  16  تیم و از تاریخ هفتم تا دوازدهم شهریورماه در خراسان رضوی برگزار شد که  تیم خوزستان در گروه a باتیمهای خراسان رضوی، گیلان و مازندران در یک گروه قرارگرفت و پس ازتساوی باتیمهای خراسان و گیلان و برد 3 بر صفر برابر مازندران به عنوان تیم دوم درمرحله بعد به مصاف گلستان رفت که بانتیجه 3برصفرپیروزشدوبه مرحله نیمه نهایی صعودکرد.

بر اساس گزارش رسیده ،  دراین مرحله به مصاف قم رفت و بانتیجه 3بر2 پیروزشد و درفینال به مصاف استان مرکزی رفت که با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

اعضای تیم اعزامی از خوزستان غلامحسین سعیدی نژاد، عابدین نجم ابادی،محمدویسی ومحمدحداد ازمدرسه استثنایی باغچه بان بهبهان جواد خدیوی از مدرسه استثنایی پیدایش ایذه ، محمد غریبوند از مدرسه استثنایی نشاط باوی،  ایمان ارزانش وایمان ساسانی ازمدارس استثنایی طلوع و پویش اهواز، علی هاشمی از مدرسه استثنایی حقیقت اندیمشک ، مربی تیم هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار