شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه:
حاشیه‌ ای که مدیرفنی تیم بیمه رازی لرستان درست کرد، در نرسیدن ما به قهرمانی در مرحله نخست لیگ تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که تیم‌مان را برای قهرمانی در لیگ برتر بسته بودیم، گفت: حاشیه‌ای که مدیرفنی تیم بیمه رازی لرستان درست کرد، در نرسیدن ما به قهرمانی در مرحله نخست لیگ تاثیرگذار بود.
 
ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ما تیم خیلی خوبی را برای کسب جایگاه نخست لیگ برتر بسته بودیم ولی همان طور که سال گذشته در جام باشگاه‌های جهان با بدشانسی مواجه شدیم و قرعه بدی به ما خورد، امسال نیز در لیگ برتر قرعه بدی نصیب ما شد.
 
وی ادامه داد: از تهران با ما صحبت کرده بودند که تیم ما و بیمه رازی در دو گروه قرار خواهیم داشت ولی در مسابقات و 10 دقیقه قبل از آن به ما اعلام شد که باید قرعه‌کشی انجام شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، چهار تیم قدرتمند یعنی تیم ما، بیمه رازی لرستان، یگانه اندیمشک و فلک الافلاک تهران در یک گروه قرار گرفتیم.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: ما موفق شدیم تیم‌های فلک‌الفلاک تهران و یگانه اندیمشک را بیریم ولی در دیدار با بیمه رازی یک حاشیه درست شد و مدیرفنی حریف که از قهرمانان سابق تیم‌ملی هم بود، با داوود عابدین‌زاده کشتی‌گیر ما دچار درگیری فیزیکی شد و به همین دلیل عابدین‌زاده به خاطر حفظ جان خود، مجبور شد اردو را ترک کند و بر این اساس ما یکی از کشتی‌گیران‌مان را از دست دادیم.
 
وی افزود: با حاشیه ایجاد شده، کشتی‌گیران ما از نظر روحی روانی به هم ریختند و به سختی توانستیم آن‌ها را برای مصاف با بیمه رازی جمع و جور کنیم. به نظرم آن‌ها به خاطر این‌که به ما لطمه بزنند و نمی‌خواستند که ما قابلیت‌های‌مان را نشان دهیم، این حاشیه را ایجاد کردند. در نهایت هم متاسفانه ما شکست خوردیم و به دیدار رده‌بندی رفتیم. ما در این مرحله به پیروزی رسیدیم و عنوان سوم را به دست آوردیم.
 
بویری با بیان این که سطح لیگ از نظر کمیت خوب بود ولی از نظر کیفیت مانند سال گذشته نبود، خاطرنشان‌کرد: ما برای این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر از کشور ارمنستان جذب کرده بودیم که یکی از آن‌ها به خوبی کشتی گرفت. در واقع می‌توان گفت 50 درصد تیم ما بومی و 50 درصد آن، غیربومی بود. جا دارد از علی‌بابا احمدپور اسپانسر تیم‌مان هم که از ما حمایت داشت، تشکر کنم.
 
وی افزود:‌ تیم بیمه رازی لرستان از تمام ملی‌پوشان استفاده کرده بود و بازیکنی نمانده بود که ما جذب کنیم و به همین دلیل مجبور شدیم، بازیکن خارجی بگیریم. 80 درصد تیم بیمه رازی لرستان از قهرمانان خوزستانی تشکیل شده بود. به هر حال ما تیم‌مان را برای قهرمانی بسته بودیم و اگر آن حاشیه نبود، ما مدعی قهرمانی بودیم. این حاشیه در نرسیدن ما به قهرمانی تاثیرگذار بود.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در پایان گفت: برای مرحله دوم لیگ برتر کشتی فرنگی صد درصد باید تغییراتی در ترکیب تیم‌مان ایجاد کنیم و در اوزانی که مشکل داشتیم، تقویت شویم. مرحله دوم لیگ نیز مهرماه برگزار می‌شود و باید به صورتی آماده شویم که بتوانیم جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را که در کشور مجارستان برگزار می‌شود، به دست آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار