شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸

شوشان : سازمان الكترونيكي يكي از جديدترين و كليدي ترين دستاوردهاي عصر ديجيتال محسوب مي شود. اين دستاورد پايه اي ترين فعاليتهاي سازمانها و بنگاههاي اقتصادي را هدف قرار داده است و مي كوشد با بهينه سازي ساز و كارها و فعاليتهاي موجود، سازمان را به بالاترين سطح كارائي ممكن برساند. اين كار به سازمان اين امكان را مي‏دهد تا بدون توجه به گستردگي و توزيع مكاني، تعداد نيروي انساني، و حجم تراكنش‏هاي آن سازمان به برنامه‏ريزي و طراحي و پياده‏سازي محيط‏هاي عملياتي در سازمان بپردازد. به اين ترتيب، اين سيستم سازمان‏ها را به صورت يك نهاد فعال‏تر در عرصة تغيير در ساختار سازمان و بهينه‏سازي روش‏هاي سازماني هدايت خواهد كرد. اين سازمانها براي گسترش دامنه فعاليتهاي خود که منطبق با برنامه هاي کلان جمهوري اسلامي است، بايستي بتوانند بستر خود را براي چنين توسعه اي آماده كنند.

دکتر رضا آخوندزاده می‌گوید: بيمارستان حضرت امام خميني(ره) اهواز وابسته به دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور که به عنوان بزرگترين مرکز درماني آموزشي جنوب غرب کشور مي باشد توانسته با اتکاء به توانمندي اعضاء هيات علمي و پرسنل زحمت کش و بکارگيري نيروهاي توانمند و استفاده از تجهيزات پيشرفته موجود توانسته است در جهت خدمات درماني مطلوب به بيماران و آموزش فراگيران در دوره هاي تخصصي و فوق تخصصي گام هاي مهمي را بردارد و اميدواريم بتوانيم در عرضه رقابت خدمات درماني و آموزشي هميشه پيشگام باشيم و با توجه به مراکز درماني متعدد موجود اگر بيمارستاني نتواند توانمندي ها و عملکرد خود را با روش هاي مولتي مديا و فناوري اطلاعات معرفي نمايد ، ناشناخته و گمنام خواهد ماند .

وی تصریح می کند : جوامع امروزي بدليل توسعه تکنولوژي و بکارگيري روش هاي متفاوت ارتباطي و اطلاع رساني تحول اساسي يافته است بگونه اي که معرفي سازمان ها و عملکرد آنها بسيار آسان و سهل الوصول گشته است .

ريیس بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار می‌کند : بر همین اساس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز بمنظور اطلاع رسانی پرتال جامع خود را راه اندازی نموده و این پرتال کاملاً داینامیک با بخش های گوناگون و ظاهری کاملا کاربر پسند فراهم گردید و در آینده نزدیک در صدد ارتقای آن در راستای سلامت الکترونیک و خدمات الکترونیکی می باشیم.

وی افزود : این پرتال از نرم‌افزاری داراي 60 ماژول مستقل مانند سيستم مديريت اسناد، نقشه سايت، سيستم اخبار، سيستم پرسش و پاسخ، ليست هاي شخصي و ... مي‌باشد و معرفی کلیه واحد ها ، بخش ها ، قسمت ها ، پزشکان همراه با شرح وظایف آنها ، درج برنامه کاری پزشکان و برنامه هفتگی درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی ، آلبوم تصاویر مرکز ، معرفی بخش های جدید ، سیستم اخبار ، فرم پیشنهادات ، انتقادات و شکایات و فرم تماس با مدیریت مرکز و صدها صفحه دیگری که بصورت مدیریت شده و بر اساس دسته بندی خاص خود تعریف شده اند از دیگر امکانات این پرتال می باشد.

کلیه علاقمندان می توانند جهت بازدید از پرتال مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز به آدرس www.Ehospital.ir مراجعه نمایند همچنین کلیه واحدهای دانشگاه علوم پزشکی نیز بدون اتصال به اینترنت می توانند از طریق آدرس http://Himam.Ajums.ac.ir از این پرتال بازدید نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار