شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
پیکارهای انتخابی تکواندو خردسالان خوزستان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، با شناخت نفرات نخست هر یک از 10 وزن پایان پذیرفت.
 
احمد اناری، دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان، اظهار کرد: این پیکارها در دو بخش پسران و دختران و با شرکت نفرات برتر (اول تا سوم) 10 وزن مسابقات قهرمانی استان و همچنین افراد دعوت‎شده از سوی کمیته فنی،‌ جمعه (دوازدهم شهریورماه) به میزبانی سالن شهدای راه و ترابری خوزستان به انجام رسید.
 
وی گفت: در پایان مسابقات، آرمین کمال‌زاده از اهواز، سینا ایسوندی از دزفول، هومن کاظم‌زاده از اهواز، مهدی کشانی از اهواز، نیما عبداللهی از اهواز، امیرعلی مولائی از اهواز، حسین امیری از اهواز، پیران پارسائی از دزفول، ارژنگ اسفندیاری از ماهشهر و محمدامین کیخائی از اهواز به ترتیب به عنوان قهرمانان هر یک از 10 وزن پیکارها در بخش پسران معرفی شدند و جواز حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کردند.
 
دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان با اشاره به قهرمانان 10 وزن بخش دختران نیز خاطرنشان‌کرد: نسترن رجب‌پور از اندیمشک، صدف زیلایی از اهواز، مهدیه طریقی از شوشتر، ایلناز شوهادی از اهواز، مهشید شیخ ایدر از اهواز، مریم هیودی از دزفول، آسیه ابراهیم‌وند از شوشتر، ستایش فرامرزی از دزفول، مریم چهارلنگی و مریم ماندنی پور از اهواز نیز به عنوان نفرات نخست 10 وزن این بخش معرفی شدند و در قالب تیم خوزستان در پیکارهای قهرمانی کشور روی شیاپ چانگ خواهند رفت.
 
به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در رده سنی خردسالان چهارشنبه (هفدهم شهریورماه) تا شنبه (بیستم شهریورماه) در دو بخش پسران و دختران به میزبانی هیات تکواندو یزد برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار