اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
این مدیر و چهره ی ماندگار مدیریت، در بهمن ماه سال ۹۴ از سوی معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا بعنوان مدیر جهادی لوح و تقدیر نامه گرفته بودند .
به گزارش وب سایت رسمی شرکت کشتی سازی اروندان ، روز پنجشنبه ۱۱ شهریور در آیینی که از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های آرشیو ملی برگزار شد ، ارسلان غمگین مدیرعامل این شرکت کشتی ساز سیمرغ و نشان لیاقت "چهره های ماندگار مدیریت ایران " را دریافت نمود.

همچنین در این آیین از مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک های شهر، کشاورزی و صادرات در حوزه بانکداری و مدیرانی دیگر در صنایع مختلف تقدیر و نشان چهره های ماندگار مدیریت ایران اهدا شد.
این نشان پس از بررسی عملکردهای مدیران در حوزه ها و صنایع مختلف بر اساس توانمندی ها و اثرگذاری های مثبت و ماندگار این افراد به آنها اهدا گردید.

شایان ذکر است این مدیر و چهره ی ماندگار مدیریت، در بهمن ماه سال ۹۴ از سوی معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا بعنوان مدیر جهادی لوح و تقدیر نامه گرفته بودند .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
comment
0
0
comment با سلام اقای ارسلان غمگین مدیر عامل شرکت نمی باشند و خبر شما اشتباه می باشد ایشان منشی اقای اسماعیل صادقی رىیس شرکت اروند میباشند و لوح ونشان به نام اسماعیل صادقی می باشد لطفا خبرها ی کذب ندهید و خبر تان را تصحیح کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار