شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
اولین مرکز خدمات پلیس+10  با حضور مسئولان محلی در رامشیر افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز اولین مرکز خدمات پلیس +10 در شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای معرف امام جمعه رامشیر ، سعید فیوضی فرماندار رامشیر ، حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر و جمعی از مسئولان محلی افتتاح گردید .

 فرماندار  رامشیر  در این مراسم یکی از دغدغه های اصلی مسئولین در بحث خدمات رسانی را استقرار پلیس + 10 در شهرستان عنوان کرد و گفت: استقرار پلیس+10 یکی از نیاز های ضروری مردم در شهرستان بود که پیش از این مردم برای انجام امورات خود به شهرستانهای همجوار مراجعت می کردند.

وی استقرار کامل ادارات در شهرستان را از دیگر خواسته های به حق مردم دانست و گفت: مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و پیگیر مسائل هستیم تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

در ابتدای مراسم عبدالرضا قنواتی مدیر مرکز پلیس +10 شهرستان رامشیر با تقدیر از حضور مسئولان در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت : برای راه اندازی این مرکز خدمات بیش از 95 میلیون تومان پول هزینه شده است و موجب اشتغال زایی 5 نفر به طور مستقیم شده است  و با کادری آموزش دیده  آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشیم.

برچسب ها: پلیس +10 ، رامشیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار