شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
تيم دوئلين تايوان با امتياز 9،68 دوم شد و نقره گرفت و سنگاپور نیز با امتياز 9،67 به مدال برنز رسيد.
تيم دوئلين ايران با ووشوکار خوزستانی خود به مدال طلاي مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا دست يافت تا در مجموع بهترين نتيجه تاريخ تالوکاران کشورمان در پيکارهاي قاره‌اي رقم بخورد.

محمدعلی عسکری‎فر، دبیر هیات ووشو استان در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر عنوان کرد: نهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني ووشو بزرگسالان آسيا از روز پنجشنبه (11 شهريورماه) با حضور نمايندگان 20 کشور به ميزباني شهر تايپه، پايتخت تايوان آغاز شده است.


وی ادامه داد: تيم‌ملي ووشوي ايران در دو بخش ساندا و تالو مردان و زنان در اين رقابت ها شرکت کرد.

دبیر هیات ووشو خوزستان بیان کرد: امروز (يکشنبه) تيم دوئلين مردان ايران متشکل از محسن احمدي، رضا خلف‎زاده و اميرمحمدرضايي به مصاف رقباي قدرتمند آسيايي خود رفت و با ارائه نمايشي که تحسين حاضرين در سالن 12 هزار نفري شهر تايپه را همراه داشت، با کسب امتياز 9،69 به مدال طلا دست يافت.

وی افزود: اين نخستين مدال طلاي تيم کشورمان در نهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا محسوب مي‌شود.

عسکری‎فر گفت: اين درحالي است که تيم دوئلين ايران نسبت به سال هاي گذشته که مدال هاي متعددي را در جهان و آسيا کسب کرده بود با دو تغيير راهي مسابقات قهرماني آسيا شد که رضا خلف زاده و امیر محمدرضايي جايگزين نفرات باتجربه قبلي شده بودند که با دعای خیر مردم ایران توانستند به این افتخار نایل شوند.

او یادآور شد: تيم دوئلين تايوان با امتياز 9،68 دوم شد و نقره گرفت و سنگاپور نیز با امتياز 9،67 به مدال برنز رسيد.

به گزارش ایسنا، تيم تالو ايران با مدال طلاي دوئلين و دو مدال نقره فرشاد عربي و رضا خلف‎زاده، بهترين نتيجه تاريخ خود در مسابقات قهرماني آسيا را به دست آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار