شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
ما تمام بازی های چین را از زمان قرعه کشی اولیه جام جهانی تاکنون دیده ایم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از آن داریم...
سرمربی تیم ملی ایران در اولین مصاحبه اش در تمرین تیم ملی به تشریح شرایط بازی مقابل چین پرداخت. مربی پرتغالی تیم ملی ایران می گوید که همه دیدارهای اخیر تیم ملی چین را دیده اند و آماده هستند که 3 امتیاز از این بازی کسب کنند .

به گزارش عصرایران اولین تمرین تیم ملی ایران که درآن خبرنگاران اجازه حضور داشتند با صحبت های سرمربی همراه شد. صحبت هایی در مورد بازی سه شنبه ایران و چین . 

آب و هوا برای دو تیم یکسان است

این شرایط برای هر دو تیم یکسان است و نمی تواند تعیین کننده باشد.در ارتباط با آب و هوا نمی شود اظهار نظر کرد چرا که شرایط طبیعی هم بخشی از بازی تیم ها به حساب می آید. در حال حاضر شرایط برای تیم ما خوب است و من امیدوارم که بتوانیم روز سه شنبه بازی خوبی به نمایش بگذاریم. می بینید که اینجا باران تند و شدیدی می بارد اما شرایط آب و هوایی قطعا تاثیری بر برنامه ما در بازی مقابل چین نخواهد داشت و ما برای بازی در این شرایط آماده هستیم.

3 امتیاز را می خواهیم 

قطعا برای کسب حداکثر امتیاز به شن یانگ آمده ایم. هر چند تیم چین هم بسیار خوب و قابل احترامی است اما ما سه امتیاز می خواهیم و برای بدست آوردن پیروزی به چین آمده ایم.

بازی سختی است برای هر دوتیم

دو تیم دو نتیجه متفاوت در بازی اول خود کسب کردند و این موضوع با توجه به شرایط حاکم، بازی پیش رو را برای طرفین سخت خواهد کرد. حالا وضعیت عوض شده چرا که چین در خانه بازی می کند و ما مهمان این تیم هستیم ولی من شکی ندارم که این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

همه بازی های چین را دیده ایم

ما تمام بازی های چین را از زمان قرعه کشی اولیه جام جهانی تاکنون دیده ایم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از آن داریم. کادر فنی تیم ایران شناخت خوبی از تیم چین دارد و با آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف این تیم روز سه شنبه با این تیم مصاف خواهیم کرد.

مشکلات قدیمی حل شده

 همه مشکلات را به فراموشی سپرده ام. ضمن اینکه با رئیس جدید فدراسیون فوتبال هم هیچ مشکلی ندارم و با او کاملا راحت هستم. این مسائل مربوط به مشکلات قدیمی من بود که در حال حاضر وجود ندارد و حل شده است. رییس فدراسیون جدیدی آمده که مشکلات ما را حل کرده و ما خوشبختانه در حال حاضر در تیم ملی مشکل خاصی نداریم.

فرصت آماده سازی برای هر دوتیم کم بوده

 هم تیم ایران و هم چینی ها فقط چند روز فرصت داشتند خود را برای مسابقه پیش رو آماده کنند.

موهایم در چین سفید شده
کی روش سپس به شوخی به یکی از خبرنگاران چینی گفت که در دوران مربیگری اش با چین بازی کرده و موهای سرش از آن روز به دلیل حرص و جوش خوردن در حین بازی سفید شده است!

برچسب ها: تیم ملی ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار