اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
نماینده مردم شوش در مجلس:
 نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و مشکلات کمیته امداد را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم تا زمینه برای خدمت به محرومین تسهیل ایجاد شود.

به گزارش مهر، سید راضی نوری پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار با موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان با تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته امداد اظهار کرد: روشی که امروز کمیته امداد در زمینه توانمندسازی مددجویان در پیش گرفته بسیار ارزشمند است و افراد توانمند شده این نهاد الگوی خوبی برای سایر مددجویان هستند.

وی ادامه داد: به عنوان وکلای مردم مطالبات و مشکلات کمیته امداد را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم تا زمینه برای خدمت به محرومین موانع رفع و در این راستا تسهیل ایجاد شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت ها و توانمندی های بسیار مناسبی در شهرستان شوش وجود دارد که می توان با ایجاد اشتغال و ارائه آموزش های مهارتی در توانمندی اقشار نیازمند گام های اساسی برداشت.

نوری به اهمیت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در استان و کشور اشاره کرد و افزود: خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد حرکتی ارزشمند در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی در استان است.

وی یادآور شد: کمیته امداد نباید پس از خودکفا شدن مددجویان، آنها را رها کند بلکه باید با ارائه حمایت های مشورتی به آنها کمک کند.

نوری با بیان اینکه کشاورزی خوزستان یکی از ظرفیت‌های بزرگ کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان دارای ظرفیت های مناسبی است که می توان در راستای توانمندسازی مددجویان استفاده شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای ترک تحصیل دانش آموزان در شهرستان شوش ابراز امیدواری کرد که با حمایت کمیته امداد شاهد کاهش آمار ترک تحصیل در بین دانش آموزان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار