شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: زمان تشییع و خاکسپاری پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول مشخص شد.

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده پیکر پاک «عادل سعد» پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول امشب حوالی ساعت ۲۲ از طریق فرودگاه وارد دزفول شد.

وی افزود: مراسم وداع با شهید سعد نیز چهارشنبه ساعت ۲۱ در حسینیه علامه شیخ طعیمه سعد شهر امام دزفول برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول اضافه کرد: همچنین مقرر شده تا مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید، راس ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه از ورودی شهر امام دزفول برگزار شود که پیکر وی ابتدا به سمت حسینیه علامه طعیمه سعد و سپس با انتقال شهید به منزل و حوزه مقاومت ابوذر غفاری(ع) بعد از انجام مراسم جهت تشییع به گلزار شهدای اسحاق ابراهیم شهر امام منتقل می شود.

محتشمی راد تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این شهید والامقام نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز پنجشنبه در حسینیه علامه سعد شهر امام با حضور مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم ولایتمدار شهرستان دزفول برای حضور در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم دعوت به عمل آورد.

به گزارش مهر، شهید عادل سعد در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشته که نهایتا در حلب به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت در راه حریم اهل بیت(ع) و حرم حضرت زینب(س) دست یافت.

این شهید مدافع حرم برادرزاده مرحوم حجت الاسلام شیخ طعیمه سعد امام جمعه اسبق شهرستان دزفول و چهارمین شهید خاندان سعد است.

پیش از این، امیرعلی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علیرضا حاجیوند قیاسی و محمد زلقی چهار شهید مدافع حرم شهرستان دزفول بوده که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار