شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
سه تیم خوزستانی صنعت نفت آبادان، استقلال و فولاد خوزستان در حالی در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف حریفانشان می روند
  سه تیم خوزستانی صنعت نفت آبادان، استقلال و فولاد خوزستان در حالی در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف حریفانشان می روند که برای سر و سامان دادن شرایطشان نیاز به سه امتیاز دارند.

 هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از روز جمعه آغاز می شود که هر سه تیم خوزستانی نیاز مبرمی به پیروزی برابر حریفانشان دارند.

در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران سه تیم خوزستانی صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به ترتیب برابر تیم های نفت تهران، سایپا تهران و پدیده خراسان می روند.

هر سه تیم خوزستانی با توجه به شرایطی که در جدول دارند در پی کسب سه امتیاز برابر حریفانشان هستند تا به شرایطشان در جدول سر و سامان دهند.

صنعت نفت آبادان موفق ترین تیم خوزستانی در چهار هفته گذشته روز جمعه میهمان نفت تهرانی است که از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و می توان این دیدار را مهترین بازی خوزستانی ها در هفته پنجم نامید.

فولاد خوزستان که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد برای فرار از قعر جدول نیاز به سه امتیاز برابر سایپایی دارد که به لحاظ روحی شرایط ویژه ای دارند.
استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی که در چهار هفته ابتدایی نتوانسته انتظارات را برآورده کند روز شنبه میهمان پدیده خراسان است.

***صنعت نفت آبادان – نفت تهران

صنعت نفت آبادان که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوق العاده نتیجه گرفتند و به پدیده این رقابت ها تبدیل شدند روز جمعه در تهران باید به مصاف شاگردان علی دایی بروند.

برزیلی های ایران در فاز دفاعی توانسته اند عملکرد رویایی داشته باشند و در چهار بازی گذشته خود تنها یک بار در ورزشگاه آزادی برابر استقلال تهران دروازه خود را باز شده دیدند هر چند که در گلزنی توفیق چندانی نداشته اند.

در آن سوی میدان نفت تهران در چهار بازی گذشته خود توانسته اند شش بار دروازه حریفان خود را باز کنند و به لحاظ آمار گلزنی شرایط خاصی از خود ارائه دادند و می توان جنگ اصلی این دیدار را تقابل مهاجمان چارچوب شناس نفتی های تهران با بهترین خط دفاعی لیگ برتر دانست.
البته هر دو تیم در خط میانی نقاط قوتی دارند به طوری که در تمامی دیدارهای این دو تیم هافبک هایشان نسبت به خط میانی حریفانشان برتری خاصی داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما هدفمان قطعا کسب سه امتیاز است.

نادر دست نشان اظهار داشت: نفت تهران در چند سال اخیر از تیم های خوب لیگ برتر ایران بوده و نتایج این تیم گواه برتری هایشان است و امسال با آمدن علی دایی تیم بهتری شده اند.
وی افزود: در تعطیلات لیگ ما تمرینات خوبی انجام دادیم هر چند که نتوانستیم اردوهایی را برگزار کنیم ولی به لحاظ آمادگی به شرایط خوبی دست یافته ایم.

سرمربی نفت آبادان گفت: کسب سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد زیرا می خواهیم بین تیم های صدر جدول باقی بمانیم.

***فولاد خوزستان – سایپای تهران

فولاد خوزستان تیم نچندان آماده این روزهای خوزستان در هفته پنجم باید به مصاف سایپای تهرانی برود که در چهار هفته ابتدایی توانسته پنج امتیاز از حریفانش کسب کند. قرمزپوشان اهوازی با بازگشت ساسان انصاری ستاره فصل قبل خود می تواند با استفاده از خلاقیت و تکنیک بالای این بازیکن بای نخستین پیروزی فصل جاری تلاش کند..

فولاد خوزستان همانقدر که در خط دفاعی نقاط ضعفی داشته در خط حمله هم نتوانسته به توفیق چندانی دست یابد و این مساله می تواند برای مهاجمین فرصت طلب سایپا فرصت مناسبی باشد. نارنجی پوشان پایتخت در خط میانی از بازیکنان با تجربه ای بهره می برد که در چهار هفته ابتدایی برابر حریفانش به راحتی باج نداده اند.

فولادی های خوزستان برای فرار از قعر جدول و بحرانی که در آن به سر می برند راهی جز پیروزی ندارند هر چند که سایپا نیز برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی برنامه های خاص خود را دارند.
این دیدار می تواند تقابل تفکرات محمود فرکی و نعیم سعداوی دو مربی که سال های نچندان دور در فولاد با یکدیگر کار می کردند باشد.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص این دیدار گفت: سایپا یکی از تیم های خوب این فصل فوتبال ایران است که در چهار هفته ابتدایی به نتایج خوبی دست یافته است.

نعیم سعداوی اظهار کرد: ما شرایط خوبی در جدول نداریم و از دست دادن امتیاز در این دیدار نیز می تواند شرایط ما را بردتر از گذشته کند.

وی افزود: از سایپا شناخت خوبی داریم و برای کسب امتیاز برابر این تیم برنامه های خاصی داریم هر چند که آنها نیز بدنبال پیروزی هستند.

***استقلال حوزستان – پدیده خراسان

استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی که در چهار هفته ابتدایی نتوانسته درخشش فصل گذشته را داشته باشد در این هفته میهمان پدیده خراسانی است که همسایه آبی ها در جدول رده بندی می باشد.

استقلالی های خوزستان که در روز آخر نقل و انتقالات نتوانست بازیکنی را جذب کند با نفرات پیشین خود باید لیگ را ادامه دهد.

نقطه قوت استقلال خوزستان در چهار هفته ابتدایی زوج زهیوی و بیت سعید در خط حمله به شمار می رود جایی که هر دو بازیکن توانسته اند شش گل برای تیمشان به ثمر برسانند هر چند که این تیم در خط دفاعی مشکلات زیادی را احساس می کند.

آبی های خوزستانی برای کسب دومین پیروزی اش در فصل جاری برابر پدیده ای به میدان می روند که آمار مشابه ای نسبت به خود دارد. استقلال خوزستان که خاطره خوبی از ورزشگاه مشهد دارد در هفته پنجم برای صعود به رتبه های بالای جدول و کسب نهمین امتیازش برابر یکی از منظم ترین تیم های این فصل به میدان می رود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: این بازی برای هر دو تیم شرایط ویژه ای دارد و هر تیمی که از فرصت ها نهایت استفاده را ببرد شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

سید سیروس پورموسوی اظهار کرد: تیم پدیده در بازی های خانگی شرایط را بر حریفانش سخت می کند و نتیجه گرفتن از آنها سخت خواهد بود.

وی افزود: همه تلاش ما کسب سه امتیاز این دیدار است زیرا بدنبال صعود به رده های بالای جدول هستیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
comment
0
0
comment درود بر شرف سه تا تیم امیدوارم موفق و سربلند در تمام بازیهاتون باشید بخصوص تیم شهرم نفت ابودان برزیل ایران که امسال پدیده فصل بوده به امید حق همینجور در تمام بازیها موفق باشید یا حق
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار