شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۲

شوشان : شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته 11 درصد بیش از ظرفیت اسمی، شمش فولادی تولید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق تصریح کرد: در سال 1390 میزان تولید شمش در فولاد خوزستان به سه میلیون 350 هزار تن رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. عبدالمجید شریفی ظرفیت اسمی تولید فولاد خام در این شرکت را سه میلیون و 200هزار تن اعلام کرد و افزود: در مدت 4 سال اخیر میزان تولید در فولاد خوزستان با رشد 54 درصدی همراه شد.

وی تصریح کرد: در چهار سال مورد اشاره معادل یک میلیون و 172 هزار تن به تولید شمش در فولاد خوزستان افزوده شده است.

شریفی همچنین به اقدامات گروه های تخصصی در فولاد خوزستان برای کاهش مصرف مواد و انرژی اشاره کرد و گفت: مهم ترین دستاورد این گروه ها کاهش 25 درصدی مصرف مواد نسوز ،‌19درصدی مصرف انرژی و 14درصدی مصرف الکترود در کوره های قوس الکتریکی است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان یادآور شد : در سال گذشته این شرکت توانست رتبه دوم تعالی سازمانی ،‌ تندیس بلورین جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی،‌ نشان برنز تعالی منابع انسانی را کسب کند و همچنین این شرکت تنها دریافت کننده تندیس رعالیت حقوق مصرف کننده در بین فولاد سازان کشور شد. وی اظهار امیدواری کرد که شرکت فولاد خوزستان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ،‌توان مضاعفی در تولید و نیز اجرای طرح های توسعه ای از خود نشان دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار