در شرايط فعلي سوال از رئيس جمهور و استيضاح وزير معنا ندارد

"> از مقایسه آماری مصرف شیر تا استیضاح وزرا !

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷

در شرايط فعلي سوال از رئيس جمهور و استيضاح وزير معنا ندارد

*يک مقايسه آماري نشان مي‌دهد که فنلاندي‌ها و سوئدي‌ها روزي چهار ليوان شير مي‌خورند ولي ايراني‌هاي عزيز، يک استکان! البته خيال نکنيد هميشه آمارها به نفع خارجکي‌ها است. خوشبختانه گراني‌هاي بي سابقه يک سال اخير به کمک ما آمده و مي‌توانيم اعلام کنيم که هم اکنون ايراني‌هاي افتخار آفرين بيشتر از فنلاندي‌ها و سوئدي‌ها پول بابت شير مي‌دهند؛ اين به آن در !

* صدا و سيما خوشبختانه در پوشش خبري توفان اخير آمريکا تمام سعي و تلاش خود را مي‌کند و اين موضوع را بخوبي پوشش مي‌دهد. از سوي ديگر احتمالا شنيده ايد که توفان يکشنبه شب 7 آبان ماه به 8 روستا بخش مرکزي شهرستان ساري خسارت وارد کرده است اما مسلما توفان آمريکا يک چيز ديگر است و نبايد توقع داشته باشيم که صدا‌ و ‌سيما توفان آمريکاي جنايتکار را ول کند و به توفان مختصر و مفيد کشورمان بچسبد! قابل توجه همه سياه نماها: لطفا سفيد نمايي را از صدا و سيماي عزيز و حرفه‌اي بياموزيد!

* رئيس کميسيون اجتماعي مجلس گفته: در شرايط فعلي سوال از رئيس جمهور و استيضاح وزير معنا ندارد! ما هر چه فکر کرديم نفهميديم معني «معنا» چيست؟! آيا منظور اين برادر گرانقدر، اين است که سوال و استيضاح فايده ندارد؟! منظور اين است که سوال و استيضاح نتيجه ندارد؟! منظور اين است که سوال و استيضاح اولويت ندارد؟! منظور اين است که نيازي به سوال و استيضاح نيست؟!...به هر حال منظور هر چه هست، سوال و استيضاح هميشه معنادار است و آنچه معنا ندارد، همين جمله نقل شده است! وي در ادامه گفته: «اما از وزير مي‌توان سوال کرد و به آن تذکر داد که البته با ارتباط برقرار کردن و تعامل نيازي به اين کار نيست»!

* سایت خورنای ماهشهر نوشته است : جوانی در شهرستان ماهشهر مورد حمله يازده مهاجم قرار گرفت و كشته شد. صبح روز يك شنبه جواني به نام مصطفی کریمی در جلوي خانه اش توسط عده اي مورد حمله قرار گرفت و با ضربان چماق و چاقو به قتل رسيد. گفته مي شود نامبرده در شرکت ... مشغول به كار بوده و نامه ی تعدیل نیرویی را که از سوي مدیریت صادر شده بود امضا كرده است. چند تن از نیروهای اخراجی صبح روز يك شنبه به در خانه اش رفتند و با وي و برادرش درگير شدند كه در نتيجه بر اثر شدت ضربه هاي وارده مصطفي به قتل رسيد و برادرش نيز كه زخمي شده بود هم اكنون در بيمارستان بستري است. سه تن از مهاجمان توسط ماموران پليس دستگير شدند و يكي از آن ها به قتل اعتراف كرده است. قضاوت باشد با خودتان!

* من همیشه تصور کرده‌ام که بهشت یک جور کتابخانه است.

خورخه لوییس بورخس

* اهل دنيا هرگاه که محرمی جويند، نفس های عزيز و جان های خطير فدای آن صحبت کنند، تا فوايد و عوايد آن ايشان را شامل گردد و برکات و ميامن آن بر وجه روزگار باقی ماند، ايشان دوستان بحق و برادارن بصدق باشند و آن طايفه که ملاطفت برای مجازات حال و مراعات وقت واجب بينند و مصالح کارهای دنياوی اندران برعايت رسانند مانند صيادانند که دانه برای سود خويش پراگنند نه برای سيری مرغ (کلیله و دمنه)

* از حربه‌هاى شیطان تمسک به ترساندن و بیمناک کردن انسان، نسبت به آینده است. این حالت ترس علتى است براى معالیل ناپسند فراوانى چون ناامیدى، سوء‌ظن به خداوند، عدم توکل و نهایتاً خوددارى انسان از پرداختن به نیکى‌ها «تفسیر نمونه»


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار