شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
مدیر کل موسسه اعتباری آرمان در جنوب غرب کشور:
مدیر کل موسسه اعتباری آرمان در جنوب غرب گفت:‌ تعاونی اعتبار وحدت تاکنون هیچ مراوده ای با تعاونی البرز ایرانیان نداشته و در نامه بانک مرکزی سهوا نام تعاونی اعتبار وحدت درج شده است.

به گزارش مهر، حمیدرضا جهازی در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: اخیرا نامه ای از سوی دادستانی کرمانشاه مبنی بر تخلفات موسسه اعتباری البرز ایرانیان به بانک مرکزی ارسال شد. متاسفانه بانک مرکزی نیز بر اساس این نامه کلیه فعالیت های اقتصادی موسسه آرمان با بانکها و موسسات مالی کشور را ممنوع اعلام کرد. این اتفاق باعث شد شبهاتی در خصوص فعالیت کلی موسسه آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) ایجاد شود.  

جهازی اظهار کرد: از زمان اعلام ابلاغیه بانک مرکزی پیگیری ها آغاز و نهایتا این مسئله به این مرحله رسید که هم بانک مرکزی و هم دادستانی کرمانشاه به اشتباه بودن این اقدام صحه گذاشتند و طی نامه ای مورخ ۱۶ شهریور ماه عنوان کردند که تخلف صورت گرفته تنها در موسسه البرز ایرانیان بوده است و همکاری بانک ها و موسسات با موسسه اعتباری آرمان (وحدت سابق) بلامانع بوده و نامه ارسالی قبلی در خصوص عدم همکاری بانک ها با موسسه آرمان، صرفا در خصوص تعاونی اعتبار البرز ایرانیان است.

وی گفت:‌ در پی این اتفاق و به دلیل اینکه همه بانک ها به اشتباه بودن این مسئله واقف بودند به جز چند مورد، فعالیت خود را با موسسه آرمان (وحدت) ادامه دادند و در این زمان هم به صورت کامل همه فعالیت ها با موسسات و بانک ها در حال انجام است.

مدیر کل موسسه مالی اعتباری آرمان در جنوب غرب کشور همچنین با اشاره به ادغام دو موسسه مالی توسعه و وحدت در آینده نزدیک عنوان کرد: روند ادغام این دو موسسه تا مراحل پایانی طی شده و به زودی این دو موسسه با یکدیگر ادغام و با نام توسعه فعالیت خود را درراستای تبدیل شدن به بانک ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه اعتباری آرمان برگرفته از چند تعاونی اعتباری است که وحدت یکی از آن ها است که استقلال خود را اعلام کرده است. تعاونی وحدت حدود ۱۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور دارد.  

مجموعه جنوب غرب کشور این موسسه با محوریت اهواز دو استان خوزستان و بوشهر را تحت پوشش خود قرار داده، این منطقه از لحاظ کیفی و کمی با ۴۲ شعبه فعال ‌بزرگ ترین منطقه در کشور شناخته می شود. در این زمان در مرکز جنوب غرب کشور ۳۸ موسسه در خوزستان و چهار موسسه در استان بوشهر در حال فعالیت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار