شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
 کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل با هشدار در مورد رواج و گسترش عوام فریبی و دورویی در عرصه سیاسی اروپا و آمریکا، شیوه های تبلیغاتی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا و تشکیلات داعش را شبیه به هم توصیف کرد.  
 
به گزارش ایرنا، «زید راعد الحسین» اشخاصی نظیر گیرت ویلدر سیاستمدار راستگرای افراطی هلند و دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا را عوام فریب و دورو خواند و با هشدار در مورد رواج مردم فریبی در عرصه سیاست های اروپا و آمریکا، شیوه های تبلیغاتی این افراد را شبیه شیوه های داعش اعلام کرد. 

وی با بیان این که قصد برابر دانستن رفتارهای توده گرایان افراطی اروپایی با تشکیلات تروریستی داعش را ندارد، گفت: شیوه های تبلیغاتی ترامپ در مطرح کردن نیمی از حقیقت و ساده کردن موضوعات و مسائل سیاسی کاملا به این گروه تروریستی شباهت دارد. 

راعد الحسین، اشخاصی نظیر ترامپ را عوام فریبانی خواند که با استفاده از ترس مردم بر وحشت و اضطراب آن ها می افزایند و گناه این ترس و وحشت را به گردن گروه و یا فرد خاصی می اندازند و در نهایت با ارائه راه حل هایی که برای آن ها به منزله یک رویاست اما برای دیگران عدالتی هولناک به همراه دارد، سعی در جلب توده ها می کنند. 

وی درنهایت گفت عوام فریبانی نظیر ترامپ ابتدا به بر انگیختن تشنگی در دیگران متوسل می شوند و سپس آنقدر شعارهای خود را تکرار می کنند تا اضطراب مردم به نوعی به نفرت ریشه دار و نیرومند تبدیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار