شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
فرماندار شهرستان شوش گفت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم،دهیاران،شوراهای اسلامی و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان می باشد.
 شوشان: رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست با بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن امور تربیتی شوش برگزار شد از نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم جهت شرکت در امر سرشماری به عنوان یک نقش مهم و تاثیر گذار یاد کرد و گفت: دهیاران با هدایت و راهنمایی مردم نسبت به ارائه ی آمار واطلاعات صحیح کمک کنند.

نجاتی گفت : اطلاع رسانی توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خصوص اهمیت ارائه آمار و اطلاعات درست در مراحل اجرای سرشماری عمومی  نفوس و مسکن  توسط مردم شهرها و روستاها ضروریست.

وی ارائه ی آمار صحیح و دقیق در زمینه ی انجام برنامه ریزی های لازم در جهت توسعه و عمران روستاها و شهرها را ضروری دانست.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت هر 5 سال یک بار به صورت ملی در سراسر کشور انجام می شود گفت: با داشتن آمار و اطلاعات صحیح در سطح شهرستان دولت می‌تواند نیازها را به درستی تشخیص دهد و سپس برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نظایر آن را بر اساس نیازهای واقعی شهرستان تنظیم کند.

وی گفت: ضرورت دارد تا همه مردم در این رابطه همراهی و همکاری لازم را داشته باشند ضمن اینکه این سرشماری اکیدا اطلاعات مالی نداشته و ارتباطی با یارانه ها نیز ندارد.

نجاتی گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادهای مشارکت مردمی و دارا بودن ارتباط نزدک با مردم می‌تواند نقش مهم و بسزایی در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در مورد اهمیت و جلب همکاری مردم داشتند.

ثبت نام از متقاضیان شرکت در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن تا 25 شهریورماه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار