شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
فرماندار شهرستان شوش از تحقق 70 درصدی اشتغال تعهد شده از سوی دستگاههای اجرایی این شهرستان از آغاز امسال تاکنون خبر داد.
شوشان: رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: میزان تعهد ایجاد اشتغال دستگاههای این شهرستان 880 شغل است که تاکنون 588 مورد آن محقق شده است.

نجاتی با اشاره به اینکه طرح ارائه شده در زمینه ی هر روستا یک طرح اشتغالزایی در سطح استان مورد استقبال قرار گرفته است بر ضرورت تسریع در ارائه ی به موقع این طرح ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باتوجه به حمایت دولت از طرح های اشتغالزایی و به جهت تخصیص اعتبارات برای اجرایی کردن این طرح ها ضروریست تا هرچه سریعتر در این خصوص اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت محدود جذب نیروی انسانی در شرکت های صنعتی شهرستان گفت: باید جهت تولید اشتغال به سمت ایجاد مشاغل خانگی و طرح های زود بازده حرکت کنیم .

فرماندار شهرستان شوش در ادامه اظهار داشت: همه مدیران در جهت رفع مشکلات تسهیلات پرداختی نیاز است تا به صورت مستمر با روسای بانک های شهرستان ارتباط داشته باشند و بانک ها نیز ضمن همکاری در جهت اعطای تسهیلات به طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی، اعطای وام ازدواج جوانان را نیز تسهیل کنند.

سیدناصر حسینی رییس اداره ی تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز از اعطای بیش از 4میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تعاونی ها و کارفرمایان خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار