شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
دیشب اپل در کنفرانس اختصاصی خود از آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد و ارتقاهایی برای شماری دیگر سرویس‌ها و گجت‌های دیگر خود ارائه کرد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۷ رونمایی دیشب اپل داشته باشیم.
شوشان:  دیشباپل در کنفرانس اختصاصی خود از آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد و ارتقاهایی برای شماری دیگر سرویس‌ها و گجت‌های دیگر خود ارائه کرد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۷ رونمایی دیشب اپل داشته باشیم.
 
  ۷ رونمایی مهم کنفرانس اپل

دیشب برای طرفداران اپل شبی رویایی بود. بالاخره پس از ماه‌ها شنیدن شایعات و گمانه زنی‌های مختلف در مورد آیفون ۷ (iPhone 7) و آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus)، دیشبشاهد رونمایی از این دو گوشی هوشمند بودیم. این دو آیفون شاهد ارتقاهای خوبی نسبت به نسل‌های گذشته‌ی خود بوده‌اند. البته دیشب کنفرانس تنها حول آیفون‌ها نچرخید و شاهد ارتقای برخی از دیگر محصولات و سرویس‌های اپل نیز بودیم. با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به ۷ رونمایی بزرگ کنفرانس اپل داشته باشیم.

اپ استور

تاکنون ۱۴۰ میلیارد برنامه از فروشگاه برنامه‌های اپل دانلود شده است. تنها در دو ماه اخیر دانلودهای فروشگاه اپل شاهد رشدی ۱۰۶ درصدی نسبت به بازه‌ی مشابه سال گذشته بوده است. با توجه به اظهارات تیم‌کوک، اپ استور اپل توانسته است دو برابر فروشگاه گوگل پلی درآمد کسب کند.

ماریو

 ۷ رونمایی مهم کنفرانس اپل

هیچ کس فکر رسیدن چنین روزی را نمی‌کرد، اما حالا ماریو اینجا است، در iOS. این خبر برای نینتندو بسیار خوشحال کننده است که توانسته است iOS را به نخستین پلتفرم اختصاصی موبایل برای مشهورترین شخصیت تاریخ خود تبدیل کند. Siper Mario Run نخستین بازی ماریو خواهد بود که به آیفون و آیپد می‌آید. ماریو در این بازی می‌دود و کاربر او را وادار به پرش و جاخالی دادن برای گرفتن سکه می‌کند. علاوه بر این، بخشی مبارزه‌ای به نام Toad Rally نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر مسابقه داده و ببینند کدام یک امتیاز بالاتری کسب می‌کنند. این بازی جدید در تعطیلات امسال و با قیمت اولیه‌ی تعیین شده و بدون پرداخت درون برنامه‌ای به کاربران عرضه خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار