اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان:
تیم ما در بازی برابر استقلال اهواز توپ و میدان را دراختیار داشته و مستحق پیروزی بود اما بازیکنان روی زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند
 سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در بازی برابر استقلال اهواز توپ و میدان را دراختیار داشته و مستحق پیروزی بود اما بازیکنان روی زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.

سهراب بختیاری زاده پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش برابراستقلال اهواز در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار همانند سایر شهراوردهای خوزستان یک بازی جذاب و دیدنی بود و اگرچه نوع فوتبال دوتیم با یکدگر متفاوت بود اما هر دو تیم در این بازی به دنبال حداکثر امتیاز بودند.

وی افزود: تیم استقلال اهواز در این بازی به دنبال بهره بردن از ضد حملات بود اما خط دفاع ما در این بازی عمکرد خوبی داشت و تنها در دو صحنه غافلگیر شد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تمام سعی ما بر این است که از بازی های پیش رو حداکثر امتیازات را کسب کرده و روند صعودی خود را تداوم بخشیم.

بختیار زاده تصریح کرد:اشتباهات فردی جزئی از بدنه فوتبال است اما سعی ما بر این است که در تمامی دیدارهای خود حتی اگر از حریف عقب باشیم نظم و انسجام تیمی خود را حفظ کنیم که این امر تاکنون به خوبی محقق شده است.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد تیم داوری اظهار کرد: در خصوص نحوه قضاوت داوری نمی توانیم حرفی بزنیم ولی به عقیده ما در این دیدار حساس کنترل بازی از دست داور در رفته بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:تیم ما جدای از مسایل فنی دارای بازیکنان با اخلاقی است که همواره در خدمت تیم بوده و به دور از هرگونه حاشیه برای ارتقای جایگاه تیم تلاش می کنند.

وی درخصوص مشکلات و اختلاف نظراتی که در ابتدای فصل با مدیریت باشگاه نفت مسجد سلیمان داشت گفت: مشکلی خاصی میان ما نبود و یک سوء تفاهم ایجاد شده بود که با چند نشست با مدیریت باشگاه برطرف شد و امید است تیم ما بیشتر از گذشته مورد حمایت باشگاه قرار گیرد.

بختیار زاده ادامه داد: موفقیت تیم نفت مسجد سلیمان و ارتقای جایگاه آن در سطح کشور می تواند نگاه مسئولان را به این شهرستان بیشتر کرده و بخشی از محرومیت ها را رفع کند.

دیدار تیم ها استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان از هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار و هر دوتیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

تیم نفت مسجد سلیمان با این تساوی 9 امتیازه شد و با یک پله سقوط به رده هفتم جدول آمد اما تیم استقلال اهواز با کسب این یک امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد سه رساند و با یک پله صعود تا رده شانزدهم جدول خود را بالا کشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار