شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
در این حادثه خودرو سواری پژو با پنج سرنشین در مسیر گتوند به شوشتر و حوالی روستای کوشکک پس از انحراف از جاده به شدت با دیواره بتنی آبنمای کنار جاده برخورد کرده و واژگون شد.
 برخورد یکدستگاه سواری با دیواره بتنی کانال در گتوند یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در برخورد یکدستگاه سواری پژو 405 با دیواره کانال در جاده گتوند به شوشتر یک تن جان باخت و چهار سرنشین دیگر این خودرو مصدوم شدند.

فریدون جعفریانفر با بیان اینکه این حادثه در ساعت 21:40 دقیقه جمعه شب رخ داده افزود: سه مصدوم حادثه به بیمارستان دزفول و یک نفر دیگر نیز به بیمارستان شوشتر منتقل شده و تحت درمان می باشند.

مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند نیز شامگاه جمعه به ایرنا گفت:در این حادثه خودرو سواری پژو با پنج سرنشین در مسیر گتوند به شوشتر و حوالی روستای کوشکک پس از انحراف از جاده به شدت با دیواره بتنی آبنمای کنار جاده برخورد کرده و واژگون شد.

کبری اکبرنژاد افزود: بر اثر شدت برخورد خودرو با دیواره بتنی کنار جاده یک نفر از سرنشینان خودرو که مردی با 27 سال سن می باشد در دم جان باخت و چهار سرنشین دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

وی افزود:پنج نفر سرنشین این خودرو مرد بودند.

به گزارش ایرنا جاده گتوند به شوشتر از سمت روستای کوشکک یکی از حادثه خیز ترین جاده های این شهرستان می باشد که اوایل امسال 80 درصد آن به طول10کیلومتر زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

برچسب ها: حادثه ، گتوند ، تصادف
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار