شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
فوتبال اروپا
گواردیولا نخستین بازی از دور جدید مچ اندازی های رو در رویش با مورینیو را با پیروزی تمام کرد تا شیاطین سرخ با خریدهای جدید و همه نباختن هایش هم مغلوب همشهری آبی آسمانی پوشش شود.
نخستین شهرآورد منچستر بعد از کهکشانی شدن دو تیم با پیروزی سیتی زن ها همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهم ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در فصل 17-2016 و در شهرآورد منچستر، تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 2-1 از سد میزبانش منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بگذرد.

منچستریونایتد: ده خیا- والنسیا- بایی- بلیند- شاو- فلینی- پوگبا- مخیتاریان- رونی- لینگارد- ابراهیموویچ

منچسترسیتی: براوو- سانیا- اوتامندی- استونز- کولاروف- فرناندینیو- دی بروین- سیلوا- استرلینگ- نولیتو- ایهه ناچو

یونایتد1-2 سیتی/ پپ، مچ مورینیو را در انگلیس هم خواباند

لحظات کلیدی
دقیقه 7: وین رونی جناح بازی را به سمت راست تغییر داد و این مخیتاریان بود که توپ را برای پوگبا کاشت ولی ضربه این بازیکن با کات زیاد از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

دقیقه 9: روی خطای اریک بایی روی کوین دی بروین، در موقعیتی عالی یک ضربه ایستگاهی نصیب سیتیزن ها شد. کولاروف ضربه را زد و آن را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 15: توپ دفع شده از سوی کولاروف را ایهه ناچو بالا تر از اریک بایی با سرش سایید و در حالی که بلیند منتظر توپ بود، این دی بروین بلژیکی بود که با قطع توپی عالی با ده خیا تک به تک شد و سپس با ضربه ای به سمت چپ خود، این سنگربان اسپانیایی را تسلیم کرد.

دقیقه 28: پاس پشت دفاع عالی دالی بلیند از زمین خودی را مخیتاریان به زحمت مهار و در آستانه تک به تک شدن با براوو قرار گرفت. سپس برخوردی بین او و این گلر شیلیایی ایجاد شد و با وجود اعتقاد سرخپوشان به پنالتی، داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه 30: طی درگیری فیزیکی فلینی و نولیتو در جریان بازی، یار بلندقامت شیاطین سرخ توپ را به سمت دیگر زمین فرستاد و این باکاری سانیای پیش تاخته بود که با شوتی سرکش و سر ضرب‌، توپش را زوزه کشان از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه 35: طی شلوغی های محوطه جریمه یونایتد، توپ به دی بروین رسید و ضربه پای وی به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت این کلچی ایهه ناچو بود که توپ را درون دروازه قرار داد. برخلاف خیال بازیکنان در این صحنه دالی بلیند آفساید را پر کرده بود و از همین رو گل دوم سیتیزن ها نیز پذیرفته شد.

دقیقه 42: روی یک ضربه ایستگاهی در گوشه سمت راست میانه میدان، سانتر مواج رونی کلودیو براوو را به خروجی ناموفق وا داشت و توپ جلوی پای ابراهیموویچ افتاد و او هم بی رحمانه، با نهایت قدرت توپ را به تور دروازه کوبید تا حساب کار 2-1 شود.

دقیقه 1+45: روی اشتباهی دیگر از مدافعان آبی پوش، وین رونی در سمت راست صاحب توپ شده و سانتری تماشایی را برای ایبرا فراهم کرد ولی ضربه سر این بازیکن از زاویه ای نسبتا بسته، در دستان براوو آرام گرفت.

دقیقه 2+45: روی یک حرکت کم تعداد از سوی شیاطین سرخ، کلودیو براوو باز هم اشتباه کرد و از دروازه خارج شد. پاس بغل پای لینگارد برای ایبرا می رفت که همه چیز را مساوی کند ولی شوت پای چپ این مهاجم سوئدی در شرایطی تنگاتنگ، به حدی آرام بود که در آستانه عبور از خط دروازه توسط مدافعان حریف جمع شود.

دقیقه 46: رشفورد در نخستین حرکتش توپ را برای ایبرا بلند کرد ولی ضربه او در محوطه شس قدم با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 65: روی ارسال از میانه های میدان، فلینی توپ را برای ایبرا کاشت و ضربه روی پای زلاتان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: روی پاس پشت دفاع بلیند، این رشفورد بود که صاحب توپ شد و پس از این که چند گام جلوتر رفت، شوتی را روانه دروازه حریف کرد اما به دلیل قرار داشتن ابراهیموویچ در مسیر توپ، گل این جوان 18 ساله آفساید اعلام شد.

دقیقه 71: کرنر ارسالی دی بروین را فرناندو به سوی دروازه حریف شلیک کرد که ده خیا آن را مهار کرد و سپس در برگشت، ده خیا به کمک مدافعانش مانع گلزنی اوتامندی شد. لحظاتی بعد در کرنر ارسالی بعد، باز هم فرناندو ضربه زد و باز هم ده خیا با شیرجه ای بلند توپ را گرفت.

دقیقه 74: روی یک ضد حمله سریع از سوی سیتیزن ها، لروی سانه پشت شاو، دی بروین را دید و ضربه سر ضرب این بازیکن باز هم به تیر خورد و این بار در عین ناباوری با پیمودن خط دروازه به صورت عرضی، به بیرون رفت.

دقیقه 75: کاپیتان داوید سیلوا پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب توپ شد و تصمیم به شوتزنی گرفت. ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: رونی تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی مدافعان سیتی به کمک براوو شتافتند و عرصه را بر کاپیتان یونایتد تنگ کردند. در ضد حمله فرناندینیو می توانست با ده خیا تک به تک شود که تکل به موقع والنسیا مانع این امر شد.

برچسب ها: یونایتد1 ، سیتی ، منچستر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار