هر عدد تخم‌مرغ 400 تومان شد. با وجود اینکه دولت هیچگونه افزایش قیمتی را برای تخم‌مرغ مصوب نکرده است

"> تخم‌ مرغ هر عدد 400 تومان!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۴

 

هر عدد تخم‌مرغ 400 تومان شد. با وجود اینکه دولت هیچگونه افزایش قیمتی را برای تخم‌مرغ مصوب نکرده است

شوشان : هر عدد تخم‌مرغ 400 تومان شد. با وجود اینکه دولت هیچگونه افزایش قیمتی را برای تخم‌مرغ مصوب نکرده است، اما برخی از فروشندگان با تخلف در بازار، از عرضه این کالا به بهانه گران شدن در روزهای آینده خودداری می‌کنند، به همین دلیل قیمت 400 تومانی برای هر عدد تخم‌مرغ هم اکنون خودنمایی می‌کند.

 

مرغ و تخم‌مرغ در یک گوی رقابتی هر از چند گاهی ترجیح می‌دهند که افزایش قیمت را در بازار پیش روی مردم قرار دهند، یک روز مرغ گران می‌شود و تولیدکنندگان از وضعیت فعلی و شیوه حمایت‌های دولت نالان هستند و روز دیگر تخم‌مرغ. گویا سریال‌های افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار تمامی ندارد. این در شرایطی است که چند هفته‌ای قیمت مرغ به اندازه‌ای نوسان داشت که قیمت این کالا به تیتر یک هر روز بیشتر رسانه‌ها تبدیل شده بود و کار حتا به مجلس و دولت هم کشید که چرا قیمت این کالا این طور نوسان دارد؟ حال هم نوبت به تخم‌مرغ رسیده است.

قیمت تخم‌مرغ هم در روزهای گذشته افزایش را تجربه کرده و قیمت هر عدد تخم‌مرغ به 400 تومان هم رسیده. گزارش‌های ذره بین حکایت از این دارد که هم اکنون برخی از فروشندگان نه تنها از عرضه تخم‌مرغ به بهانه افزایش قیمت در روزهای آینده خودداری می‌کنند، بلکه کار به جایی رسیده است که حتی این محصول در برخی از مغازه‌ها، تنها به مشتریان همیشگی مغازه‌داران که پای ثابت خرید از مغازه آنها هستند، ارایه می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار