شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
با حضور 110 شرکت‌کننده؛
چهارمین دوره مسابقات رباتیک خوزستان با حضور 110 شرکت‌کننده توسط شرکت دانش‌بنیان روبوکسین و با حمایت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.
 
عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات رباتیک استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر اهواز، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 110 شرکت‌کننده از جوانان و نوجوانان سراسر استان به‌صورت تیمی و انفرادی از صبح روز گذشته، جمعه 19 شهریورماه آغاز شد و تا ساعت 20 همان روز ادامه داشت.
 
وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در پنج لیگ با عناوین مسیریاب ساده و ویژه - دمو، مسیریاب، نوریاب، تشخیص مانع دمو و ربات توپ جمع‌کن برای مقاطع تحصیلی دانشجویی، دانش‌آموزی، مهدکودک و آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش خلاقیت، تصمیم‌گیری، اعتمادبه‌نفس و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان با انجام کار عملی در کنار تئوری عنوان کرد.
 
سواعدی خاطرنشان کرد: آموزش و پژوهش فرآیند تولید علم و تولید فناوری به‌کارگیری یافته‌های پژوهشی است؛ تأثیرگذاری آموزش‌های نوین ازجمله رباتیک در تمدن کنونی دنیا و در آینده‌ی آن بسیار روشن و بدیهی است و هر چه در تاریخ بشری به زمان‌های اخیر نزدیک می‌شویم این تأثیرگذاری بیشتر می‌شود.
 
به گزارش ایسنا؛ این دوره از مسابقات رباتیک با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و شرکت دانش‌بنیان روبوکسین به‌عنوان مجری طرح در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر اهواز برگزار شد و در پایان مسابقات نفرات و تیم‌های برتر با اهدای جوایز، لوح تقدیر و گواهی حضور تجلیل شدند.

 

برچسب ها: رباتیک ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار