شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر کشور 26 شهریور ماه میزبانپدیده مشهد خواهد بود.
 تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و سایپا البرز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 این مسابقه عصر شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و سرخپوشان فولاد برابر حریف خود به تساوی خانگی دست یافتند تا تنها یک امتیاز برای خود اندوخته کنند. این بازی در حالی برگزار شد که تنها 300 نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

مسعود حسن زاده در دقیقه 24 و مهدی ترابی در دقیقه 96 برای سایپای البرز و ساسان انصاری در دقیقه 75 و عبداله انصاری در دقیقه 93 برای فولاد خوزستان گلزنی کردند.

هفته پنجم این رقابت ها پس از چهار هفته به دلیل بازی های تیم ملی با یک تعطیلی یک ماهه مواجه بود و برخی از تیم ها در این مدت فرصت اماده سازی خوبی پیدا کردند .

اما این آمادگی در دو تیم فولاد خوزستان و سایپا مشاهده نشد و در این دیدار شاهد موقعیت های خطرناک روی دروازه های دو تیم نبودیم . پس از گل نخست بازی تیم فولاد برای جبران گل خورده چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دروازه بان سایپا مانع گلزنی فولادی ها شد.

در دقیقه 54 بازی گلر تیم سایپا البرز به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه سر دچار شکستگی شد و کادر فنی این تیم را وادار به یک تعویض اجباری کرد. تیم فوتبال فولاد خوزستان با این تساوی 3 امتیازی شد و در جایگاه 15 جدول مسابقات قرار گرفت و تیم فوتبال سایپای البرز نیز 6 امتیازی شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر کشور 26 شهریور ماه میزبانپدیده مشهد خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار