شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
سرمربی تیم سایپا: بازیکنان ما به دلیل گرمای هوا بازی همیشگی خود را ارائه ندادند
تیم فولاد خوزستان دراین دیدار موقعیت های بیشتری را نسبت به تیم ما داشت اما بازیکنان ما نیز با انگیزه کسب امتیاز برابر این تیم ...


سرمربی تیم سایپا البرز گفت: شرایط آب و هوایی اهواز تا اندازه ای روی کیفیت کار تیم ما تاثیرگذار بود و برخی از بازیکنان ما به دلیل گرمای هوا بازی همیشگی خود را ارائه ندادند.

حسین فرکی شنبه شب پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان درهفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: هر دو تیم دراین دیدار بازی خوبی ارائه دادند چرا که هر یک از تیم ها با هدف کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند.

وی افزود: دراین دیدار بازیکنان ما از ابتدا صاحب موقعیت های خوبی شدند که یکی از این فرصت ها به گل تبدیل شد و همین امر روند بازی را تغییر داد و تیم فولاد برای دقایقی روی دروازه ما فشار وارد کرد.

سرمربی تیم سایپا البرز بیان کرد: تیم فولاد خوزستان دراین دیدار موقعیت های بیشتری را نسبت به تیم ما داشت اما بازیکنان ما نیز با انگیزه کسب امتیاز برابر این تیم به میدان رفته و تا دقایق پایانی امید خود را برای به تساوی کشاندن بازی از دست ندادند.

وی تصریح کرد: مصدومیت دروازبان ما در نیمه دوم تا اندازه زیادی تفکرات ما را برهم ریخت اما دروازبان دوم ما باوجود این که در چهارهفته گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد.

فرکی همچنین به تعطیلات لیگ برتر در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: از آن جا که تیم ما نسبت به سال گذشته با تغییرات زیادی در بخش مدیریت ، کادر فنی و بازیکن همراه بود، تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای هماهنگی هرچه بیشتر کادرفنی و تیم بود.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و سایپا البرز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار