شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
سرمربی فولاد خوزستان:
تیم سایپا نسبت به ما از مهره های باتجربه تر و یک مربی کارکشته برخوردار بود که همین تجربه در کنار اشتباهات...


 سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم سایپا نسبت به ما از مهره های باتجربه تر و یک مربی کارکشته برخوردار بود که همین تجربه در کنار اشتباهات فردی بازیکنان ما باعث شد امتیاز را به این تیم هدیه کنیم.

 نعیم سعداوی شنبه شب پس از دیدار تیمش برابرسایپا البرز درهفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: بازیکنان ما در هفته های اخیر باتوجه به تمرینات و اردوهای تدارکاتی که سپری کردند از انگیزه بالایی برخوردار بوده و می توان چهره جدیدی از این تیم را در لیگ جدید شاهد بود.

وی افزود: تیم سایپا یک حریف باتجربه بوده که از یک مربی خبره برخوردار است که شناخت خوبی از تیم فولاد خوزستان داشته وبا تکیه بر این شناخت تدابیر خاصی را برای این بازی در دستور کار خود قرار داده بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: با این وجود بازیکنان باتجربه این تیم تنها در اندک موقعیت های خود از این تجربه برای گلزنی استفاده کردند اما بازیکنان جوان ما به شدت این تیم را تحت فشار قرار داده بود.

وی بیان کرد: دراین دیدارتیم ما با نوع بازی که ارائه داد مستحق کسب سه امتیاز بود اما هنوز هم برای جبران امتیازات از دست رفته فرصت باقی است.

سعداوی تصریح کرد: بازیکنان با انگیزه ما در این بازی اگرچه از حریف عقب افتادند اما موفق شدند با زدن دوگل نتیجه بازی را تغییر دهند و اگر در دقایق پایانی دقت لازم را داشتند سه امتیاز را در خانه نگه می داشتیم.

وی ادامه داد: تیم ما به دو بازیکن موثر نیاز دارد اما متاسفانه وضعیت بازیکن خارجی را یک ماه تمام به دنبال جذب آن هستیم همچنان در حاله ای از ابهام است درحالی که در شرایط کنونی به شدت به یک بازیکن با تجربه نیازمندیم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و سایپا البرز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار