اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی ضمن همدردي با بازماندگان شهیدان مظلوم حجاج بيت الله الحرام در فاجعه تأسف بار منا، فرارسیدن عيد بزرگ بندگی را به مسلمانان جهان و به ویژه جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است.
 
بسمه تعالی

عید قربان، عید بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال در سایه عبودیت و خلوص می باشد و تداعی گر ذبح نفس اماره و جهاد با دشمن است.

 عید سعید قربان عیدی است که درس ایستادگی و مقاومت در برابر هوای نفسانی را به ما می آموزد و ما باید از ابراهیم (ع) این درس را بیاموزیم که از هر چه دلبستگي است، دست شسته و هر آنچه را كه خداي تعالي بر آن امر نموده، بر پاي داريم تا در زمره صابران قرار بگیریم. امروزه وظیفه ما این است که با هر قومیت، زبان، گویش و تفکری، اتحاد و اقتدار خود را به گوش جهانیان برسانیم چرا که این یکپارچگی موجب تقویت جبهه مقاومت در خارج از مرزها نیز خواهد شد.

 امسال بزرگترین و با عظمت ترین روز سال که مجالی است برای در خود اندیشیدن و رسیدن به خودشناسی و به دنبال آن دستیابی به خداشناسی در حالی فرا می رسد که قلب های همه مسلمانان جهان از فاجعه منا دردناک است. فاجعه ای که در مراسم عبادی و سیاسی حج که حجاج خود را برای نبرد با شیطان درون مهیا ساخته بودند، عید بزرگ مسلمانان جهان را با کشتار هزاران نفر از حجاج جهان اسلام مبدل به عزا ساخت.

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ضمن همدردي با بازماندگان شهیدان مظلوم حجاج بيت الله الحرام در فاجعه تأسف بار منا، فرارسیدن عيد بزرگ بندگی را به مسلمانان جهان و به ویژه جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان درك واقعي پيام اين عيد بزرگ را كه همانا ايثار، فداكاري، وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن درونی و بیرونی است، برای همگان مسئلت می نماید.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

برچسب ها: عید قربان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار