اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر سید عزیز آرمن عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی به مدت دو سال دیگر در سمت ریاست این دانشکده ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، متن این حکم بدین شرح است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به استناد ماده 6 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به مدت دوسال دیگر در سمت ریاست دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی ابقاء می‌گردید.

انتظار می‌رود همسو باسیاست‌ها و راهبردهای توسعه آموزش عالی در نقشه جامع علمی کشور و برنامه‌های توسعه دانشگاه در جهت دستیابی دانشگاه به جایگاه برتر در سطح ملی و منطقه‌ای با ارتقای کمی و کیفی دانشکده از طریق جلب مشارکت و هم‌فکری همکاران، با محوریت سه رسالت بنیادین آموزش، پژوهش و ارائه خدمات هدفمند به جامعه و بهره‌گیری از شیوه‌های علمی برنامه‌ریزی، با اولویت حفظ مصالح و منافع مادی و معنوی دانشگاه همراه با قانون‌گرایی و انضباط اداری و مالی، در اجرای سیاست‌های دانشگاه در قالب طرح و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده، اقدام نمایید. امید است در پرتو عنایت خداوند متعال موفق و مؤید باشید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار