شنبه هفته آینده ساعت 15 بعدازظهر در تالار فردوسی اهواز واقع در امانیه مراسمی به منظور تجلیل از بازنشستگان برگزار می شود

"> تجلیل از 10 بازنشستگان نمونه خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸

شنبه هفته آینده ساعت 15 بعدازظهر در تالار فردوسی اهواز واقع در امانیه مراسمی به منظور تجلیل از بازنشستگان برگزار می شود

شوشان : مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان در گفت و گویی با خبرنگار شوشان گفت : شنبه هفته آینده ساعت 15 بعد از ظهر در تالار فردوسی اهواز واقع در امانیه مراسمی به منظور تجلیل از بازنشستگان برگزار می شود.

علیمراد شیری گفت : در گذشته بیشتر مباحث مربوط به حقوق و معیشتی بازنشستگان مدنظر بود اما حالا در کنار این مباحث ، نگرشی ایجاد شده که علاوه بر معیشت ، بحث منزلت و تجلیل از مقام بازنشستگان نیز مطرح شده است. گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه 400 هزار تومانی از این بازنشستگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی گفت : صندوق بازنشستگی ، به شورای فرهنگ و عمومی کشور پیشنهاد روزی به نام بازنشستگان در سال 1385 داد که این روز همزمان با روز بزرگداشت خانواده در تقویم رسمی کشور ثبت شد. از سال 85 تاکنون مراسمی برای تجلیل از مقام بازنشستگان در این روز برگزار می شود که این مراسم امسال روز شنبه 20 آبان ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

شیری گفت : در این مراسم به 10 نفر از بازنشستگان نمونه خوزستان هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان همچنین گفت : نوزدهم آبان ماه نیز به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین بازنشستگان همایش پیاده روی برگزار می شود. این همایش که از زیر پل سوم اهواز شروع و تا کتابخانه مرکزی اهواز واقع در جاده ساحلی کیانپارس ادامه می یابد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار