شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
معاون سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان کرد:
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خوزستان با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه‌های نوشت افزار و پاییزه، از اجرای طرح ویژه نظارتی پایش بازار ویژه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

ابوالقاسم کوره چینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، اظهار کرد:‌ از 15 شهریورماه طرح ویژه نظارتی پایش بازار ویژه اقلام پرمصرف فصل بازگشایی مدارس آغاز شده و اجرای این طرح تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: در قالب ‌طرح پایش بازار علاوه بر نظارت بر عرضه نوشت افزار، جهت کنترل وضعیت عرضه کیف و کفش نیز از سطح بازار بازرسی‌هایی انجام خواهد شد و ‌این طرح با همکاری اتحادیه فروشندگان نوشت افزار، تعزیرات و همچنین بازرسی‌های مشترک میان این اتحادیه، تعزیرات و سازمان صنعت اجرا می‌شود.

کوره چینی با بیان این‌که طرح ویژه نظارتی پایش بازار با هدف بررسی وضعیت کیفی و قیمتی اقلام نوشت افزار، کیف و کفش است، خاطرنشان کرد: ‌مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت نوشت‌افزار، کیف و کفش،‌ سریعا مراتب شکایات و اعتراضات خود را از طریق سامانه تلفنی 124 اعلام کنند.

وی، با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه پاییزه و نوشت‌افزار در سال جاری عنوان کرد: ‌برای برگزاری هیچ گونه نمایشگاهی مجوز صادر نکرده‌ایم و برپایی نمایشگاه‌های محلی تحت عنوان نمایشگاه پاییزه و نوشت‌افزار غیر مجاز است زیرا برگزاری هر نمایشگاه از طریق اتاق اصناف و با صدور مجوز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار