شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
مدیر آموزش‌و‌پرورش عشایر خوزستان در خصوص وضعیت مدرسه عشایری "کارون پس تنگ" که تصویر آن در فضای مجازی به‌طور گسترده منتشر شده است، گفت: این تصویر متعلق به سال گذشته است و امسال دانش‌آموزان این مدرسه به مجتمع آموزشی و پرورشی عشایر استان که 27 شهریورماه افتتاح می‌شود، منتقل می‌شوند.
 
حمید قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و ‌‌آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ‌اظهار کرد: دبستان عشایری "کارون پس تنگ" در ‌ایذه قرار دارد و 15 دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل بودند که امسال این دانش‌آموزان به مدرسه شهید قلی‌پور انتقال داده می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: این مدرسه دارای 12 کلاس و بزرگترین مجتمع آموزشی و پرورشی عشایر استان به مساحت پنج هزار مترمربع است که شنبه، 27 شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد؛ البته چنین مدارسی همچنان در برخی مناطق عشایری خوزستان وجود دارند.
 
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان افزود:‌ در تابستان امسال توانسته‌ایم که 30 کلاس جدید احداث کنیم؛ این کلاس‌ها امسال جایگزین مدارس کانکسی و چادری خواهندشد اما هنوز به حدود 300 کلاس دیگر برای رفع مشکلات فضای آموزشی در استان نیاز است.
 
به گزارش ایسنا؛ در روزهای اخیر یک عکس بین کاربران فضای مجازی و گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی به‌طور گسترده در حال انتشار است که دانش‌آموزان یک منطقه عشایری (کارون پس تنگ) را در کلاس سنگی یا گِلی خطرساز و بسیار فرسوده نشان می‌دهد؛ انتشار این عکس موجب واکنش‌های متفاوتی میان کاربران فضای مجازی شده است.

خبرنگار: 17040
انتهاي پیام

برچسب(ها): آموزش‌و‌پرورش عشایر خوزستان، پس تنگ کارون، مدرسه

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار