روز پنج شنبه ساعت 11:30 بود كه فرزندم مثل هميشه در جوار منزل مشغول بازي بود كه ناگهان از وي خبري نشد و پس چند دقيقه شاهد بالا آمدن جسد فرزندم از حفره اي به ميزان يك متر كه از يك ماه گذشته در كنار منزل مان ايجاد شده شدیم

"> وقتی کودک قربانی بی تدبیری می شود!

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲

 

روز پنج شنبه ساعت 11:30 بود كه فرزندم مثل هميشه در جوار منزل مشغول بازي بود كه ناگهان از وي خبري نشد و پس چند دقيقه شاهد بالا آمدن جسد فرزندم از حفره اي به ميزان يك متر كه از يك ماه گذشته در كنار منزل مان ايجاد شده شدیم

شوشان : در روزهايی كه مردم غرق در شادی به مناسبت جشن هاي اعياد قربان و غدير بودند اسماعيل 2 ساله قرباني نابسامانی های محیطی در بندر امام شد. بهروز زراه نژاديان پدر اسماعيل زراه نژاديان در خصوص علت فوت فرزندش به خبرنگار شوشان گفت : روز پنج شنبه ساعت 11:30 بود كه فرزندم مثل هميشه در جوار منزل مشغول بازي بود كه ناگهان از وي خبري نشد و پس چند دقيقه شاهد بالا آمدن جسد فرزندم از حفره اي به ميزان يك متر كه از يك ماه گذشته در كنار منزل مان ايجاد شده شدیم. وی افزود: بلافاصله برادرم فرزندم را به درمانگاه [...] انتقال داد ولي متاسفانه فرزندم جان باخته بود. زراه نژاديان با انتقاد شديد از عدم رسيدگي به مشكلات شهرك صباغان اظهار داشت : متاسفانه وضعيت عبور آب هاي جاري و فاضلاب شهرك صباغان بحراني و كاملن غير بهداشتي است و اين موضوع باعث شده جهت تردد و جاري شدن فاضلاب در اين منطقه حفره اي موقت جهت لوله گذاري ايجاد كنند ولي با گذشت يك ماه تاكنون لوله گذاری انجام نشده و اين سهل انگاري متولیان باعث شد تا من تنها فرزندم را از دست بدهم.

وي با بيان اينكه جسد فرزندم كماكان در پزشكي قانون است تصريح كرد : با توجه به اينكه اين اتفاق همزمان در تعطيلات رخ داد و در كنار آن روز گذشته شكايت خود را از [...] تقديم دادگاه نمودم احتمالا امروز جواز دفن صادر خواهد شد و انتظار داريم دادگاه سريعا به اين پروند رسيدگي نمايند.

بخشدار بندرامام نیز در اين باره مي گويد : متاسفانه شهرك فاقد سيستم فاضلاب استاندارد مي باشد و اكثر آنها روباز است. اين معضل باعث شده مردم آن منطقه نسبت به حفاري يا احداث پل هاي كوچك نسبت به جاري شدن فاضلاب در مسیر ايجاد نمايند و همين اتفاق باعث شده شهرداري هر چند ماه يكبار نسبت به لايروبي هاي جوی هاي رو باز در آن منطقه اقدام نماييد تا كانال هاي موجود تنها مجاري عبور فلاضلاب ها باشد که حداقل عمق این کانال ها نيم متر مي باشد. وي با عرض تسليت به خانواده داغدار زراه نژديان اظهار داشت : شهرك صباغان وضعیت مناسبي ندارد و در همين راستا دولت قدم هاي خوبي برداشته كه مي توان به ساخت منازل خارج از آن منطقه اشاره نمود. هم اکنون تخيله بخشی از شهرك صباغان در حال اجرا است و مي طلبد ساكنان همكاري بهتر را با مسئولان داشته باشند تا روند اين پروژه شتاب بیشتری بگیرد. گفتني است در 2 سال گذشته اين سومين فردی ست که دچار این اتفاق شده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار