شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
‌امسال با اجرای طرح آموزش پیش‌دبستانی نوآموزان چهار تا 6 ساله عشایری به‌صورت رایگان تحت پوشش پیش‌دبستانی قرار می‌گیرند.
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با اشاره به وجود ‌‌حدود 2 هزار نوآموز عشایری در استان، گفت: امسال نوآموزان چهار تا 6 ساله عشایر تحت پوشش آموزش رایگان پیش‌دبستانی قرار می‌گیرند.
 
حمید قنبری با اعلام این خبر اظهار کرد: ‌امسال با اجرای طرح آموزش پیش‌دبستانی نوآموزان چهار تا 6 ساله عشایری به‌صورت رایگان تحت پوشش پیش‌دبستانی قرار می‌گیرند.
 
وی با ابراز امیدواری از این‌که در این طرح تمام نو آموزان عشایری پوشش داده شوند، افزود: امسال همچنین بیش از 50 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مناطق مختلف عشایری استان به همت انجمن اولیا و مربیان روپوش مدرسه خود را به‌صورت رایگان دریافت  می‌کنند.
 
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با اشاره به تخصیص 13 میلیون و 500 هزار تومان از سوی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برای خرید کتاب دانش‌آموزان کم‌توان از نظر مالی، گفت: حدود 10 هزار و 500 دانش‌آموز مقطع ابتدایی در مناطق عشایری استان وجود دارد که این مبلغ تنها کفاف هزینه کتاب حدود 2 هزار نفر را داده است.
 
قنبری با بیان این‌که 2 هزار و 500 تا سه هزار دانش‌آموز عشایری به علت مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌اند هزینه کتاب‌های درسی خود را پرداخت کنند، از خیرین خواستار شد که به این دانش‌آموزان کمک کنند.

خبرنگار: 17040
انتهاي پیام

برچسب(ها): آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان، پیش‌دبستانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار