اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
 به مناسبت روز ملی سینما٬ ششمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان اهواز در قالب نمایش فیلم های کوتاه، نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی، و کارگاه های تخصصی در اهواز برگزار می شود.

مدیر انجمن سینمای جوان منطقه هشت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این برنامه ۲۵ فیلم کوتاه مستند و داستانی شامل گزیده ای از تولیدات انجمن سینمای جوان اهواز، حوزه هنری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رضا سیادت افزود: این آثار نمایشی از ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سالن نمایش فیلم انجمن روی پرده خواهند رفت. همچنین پس از سانس دوم، جلسه نقد و بررسی فیلم های نمایش داده شده با حضور فیلمسازان و منتقدان سینما برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به بخش عکس این برنامه بیان کرد: این بخش  نیز از روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه جاری ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در گالری اشراق واقع در طبقه فوقانی سینما اکسین اهواز، با ۲۵ قطعه عکس افتتاح خواهد شد و تا پایان روز ۲۶ شهریورماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

سیادت گفت:‌ برگزاری کارگاه های تخصصی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود. کارگاه های «ساخت فیلم اول» توسط مهدی طرفی و «کارگردانی فیلم مستند» توسط حمید آل حمودی در بخش فیلم، و کارگاه های «عکاسی مستند» توسط علیرضا مردانی و «عکاسی پرتره» توسط وحید عباد ناصری در این هفته برگزار خواهند شد.

به گزارش مهر، مراسم افتتاحیه این برنامه، در قالب «جشن روز سینما» در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز ۲۳ شهریورماه جاری در محل انجمن سینمای جوان اهواز واقع در بلوار ساحلی شرقی، جنب موزه هنرهای معاصر اهواز، انجمن سینمای جوانان خوزستان برگزار خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار