اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
این روزها ثانیه‌های شهریور در گرمای خوزستان بوی ناودان‌های خیس پاییزی را به مشام خود حس می‌کند، تکاپوی کودکان دانش‌آموز در خیابان‌های شهر و دیوارهایی که رنگ کوله‌پشتی به خود گرفته است.

به گزارش فارس ، کم‌کم راه مدرسه و بوی بازی‌هایی که هنوز هم در خاطر ما آدم بزرگ‌ها وجود دارد، بازی‌هایی از نوع تکرار نا‌شدنی و حسرت و بازی‌هایی برای کودکان امروز و راه‌هایی که همه آسفالت شدند.

این‌روزها ثانیه‌های شهریور در گرمای خوزستان بوی ناودان‌های خیس پاییزی را به مشام خود حس می‌کند، تکاپوی کودکان دانش‌آموز در خیابان‌های شهر و دیوارهایی که رنگ کوله‌پشتی به خود گرفته است.

سبز و سفید، آبی و قرمز، بازی رنگ‌ها بر دیوارهای سیمانی شهر و گریه‌های کودکی برای انتخاب، دانش‌آموزی که تا دو هفته دیگر باید همنشین یک‌ساله نیمکت‌های چوبی باشد.

تکاپوی خرید لوازم نوشتاری، فروش مداد و تراش‌هایی که این روزها بازار فروش‌شان داغ‌تر از هر روز دیگری است و فردایی که خط مشق و تحریر با خودکار آبی آموزگار نمره صد آفرین به خود می‌گیرد، چه هوای در سر دارد دانش‌آموز و چه غوغایی دارد خودکار معلم.

ترافیک خیابان‌های شهرها از یک‌سو و تردد انبوه خودروهای مسافران پاییز از سوی دیگر در نقطه به نقطه استان خوزستان در حال اوج گرفتن است.

بیشتر محورهای مواصلاتی استان از جمله خوزستان به اصفهان و استان‌های مرکزی کشور از مسیرهای ایذه و اندیمشک با تردد مسافران و خودروها مواجه است و از این رو می‌طلبد در این روزها رانندگان این مسیرها با احتیاط حرکت کنند تا که فصل خوش علم و ادب با یک پایان خوش برای آینده‌سازان این دیار و رسیدن به کلاس‌های چند ماه تعطیل به پایان برسد.

برچسب ها: بوی ماه مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار