اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
در روزهای گذشته دمای هوا پس از چند روز خنک شدن به گرمی رفت، با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از امروز انتظار می‌رود کاهش دوباره آن تا 2 درجه سانتی‌گراد صورت بگیرد.

با وجود اینکه شهرهای جنوبی استان از نظر شرجی و گرما نسبت به نیمه شمالی استان وضعیت متفاوت‌تری دارند، نمی‌توان انتظار داشت که به زودی از این شدت کاسته شود و احتمال می‌رود به مانند گذشته تا پاییز در سطح این مناطق گرما ادامه داشته باشد.

با این حال در نیمه شمالی استان و به ویژه بخش‌های شرقی آن وضعیت این‌روزها به گونه دیگری است، در شهرستان‌های ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا با وجود گرم بودن تابش آفتاب در نیمه‌های ظهر، در ساعات ابتدایی صبح و پایانی روز وضعیت هوا بسیار مطلوب و رضایت‌بخش شده است.

با وجود اینکه در این مناطق هنوز هم میزان دمای هوا در طول روز طاقت‌فرسا است، ولی می‌توان خنک شدن این میزان را در ساعات شب و صبح یک حرکت برای کاهش دمای روز دانست.

خنک شدن هوا و نزدیک شدن به فصل آغاز بارش‌ها در این مناطق فعالیت دوباره کشت دیم در سطح مزارع این نواحی را رقم خواهد زد و حال باید دید امسال این روند به چه شکلی خواهد شد و کشاورزان در چه زمانی شرایط مناسب را برای انجام کارهای خود مساعد خواهند دید.

برچسب ها: گرما ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار