اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
انفعال مدیران تاپیکو و شستا / احتمال تغییرات گسترده در پتروشیمی بندر امام / پتروشیمی فن‌ آوران همچنان بدون مدیرعامل
به نظر می‌رسد نماینده ماهشهر به تنهایی قادر به تغییر این روال غلط نیست...
شوشان: پتروشیمی فن‌ آوران در حالی وارد هشتمین ماه بدون مدیرعامل خود می‌شود که انباشت مشکلات حاد و گسترده آن شرایط سختی را برای مدیران آتی آن رقم خواهد زد.

اعتراضات اخیر پرسنل، فرسودگی سیستم، کاهش بازده و بی انگیزگی گسترده کارکنان از جمله مشکلاتی‌ست که لزوم مدیریتی قوی و آشنا به شرایط منطقه را می‌طلبد. اما متاسفانه مدیران ارشد تاپیکو همچنان ترجیح می‌دهند این روال فرسایشی را ادامه داده و علیرغم اتحاد بی‌نظیر مسئولان ارشد استان بر لزوم انتصاب مدیران بومی، بر طبل مدیران پروازی بکوبند.

به نظر می‌رسد نماینده ماهشهر به تنهایی قادر به تغییر این روال غلط نیست و باید استاندار و سایر مسئولان ارشد استان به ماجرا وارد شوند.

علیرغم انتشار شایعاتی مبنی بر انتصاب قریب الوقوع یکی از مدیران با سابقه بومی، سیروس منشداوی به مدیریت عامل این شرکت که با استقبال گسترده پرسنل شرکت و نیز تلاش‌های مسئولان شهرستان برای این اتفاق همراه شد، همچنان شاهد انفعال مدیران تاپیکو و شستا بوده و لزوم حمایت قاطع استاندار بیش از پیش احساس می‌شود. اینکه آیا ماهشهر برای نخستین بار با اتحاد مسئولانش، یک مدیرعامل بومی را به خود خواهد دید و یا بازهم بازی‌های سیاسی سرنوشت را رقم خواهند زد، اندکی زمان می‌خواهد.

از سویی شنیده‌ها ی موثق حکایت از تغییرات گسترده در پتروشیمی بندر امام منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر دارد؛ مهندس امیری مدیرعامل کنونی در شرف برکناری و مهندس وفایی جایگزین احتمالی ایشان است.

 به‌نظر می‌رسد هفته آینده مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید این شرکت مهم انجام می شود. ناظران از جمله دلایل این تغییر را نارضایتی بیش از هزار نیروی قراردادی از وضعیت کاهش دستمزدها در قراردادهای جدید، انتصابات پر حاشیه‌ی اخیر در این پتروشیمی و نیز برخی مسائل درونی و حادثه آتش سوزی اخیر می‌دانند.

گویا این جابجایی منجر به تغییرات گسترده در مدیران شرکت‌های زیر مجموعه‌ی این پتروشیمی عظیم نیز خواهد شد. ناگفته نماند شنیده می‌شود دوشنبه شب نیز مشکل فنی حادی در یکی از واحد‌ها منجر به نشت گاز و خروج واحد مذکور از مدار شده بود که با حضور متخصصین، خوشبختانه از بروز حادثه جلوگیری شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار