شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کاپیتان خوزستانی تیم‌ملی فوتبال نابینایان:
اکنون با صعود به مرحله بعد انگیزه ما بیشتر از قبل شده است و به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم.

کاپیتان خوزستانی تیم‌ملی فوتبال پنج نفره با بیان این‌که به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم و به فینال راه پیدا کنیم، گفت:‌ برای فینالیست شدن کم نمی‌گذاریم.
 
حسین رجب‌پور پس از صعود تیم‌ملی به جمع چهار تیم برتر پارالمپیک ریو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ما مدیون دعای مردم هستیم. بازی با برزیل خیلی سخت بود و اگر از این تیم امتیاز نمی گرفتیم، برای صعود باید به نتیجه بازی ترکیه و مراکش نگاه می‌کردیم که خدا را شکر از بازی با برزیل یک امتیاز گرفتیم و توانستیم با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه‌مان به مرحله بعد صعود کنیم.
 
وی با بیان این‌که برزیل تیم بسیار پر قدرتی است و سه دوره متوالی قهرمان پارالمپیک شده است، گفت: در مرحله بعد به مصاف آرژانتینی می‌رویم که تیم بسیار خوبی است و امیدوارم از این مرحله نیز سربلند خارج شویم و بتوانیم هدیه‌ای به خانواده‌های‌مان در قبال سختی‌هایی که کشیده‌اند، بدهیم.
 
 این بازیکن تیم‌ملی فوتبال پنج نفره کم‌بینایان و نابینایان بیان کرد: ‌اکنون مصدوم بسیار داریم ولی این چیزها مانع نمی‌شوند که نخواهیم با قدرت تمام برابر آرژانتین بازی کنیم. ما برای رسیدن فینال کم نمی‌گذاریم و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم این تیم را شکست دهیم و فینالیست شویم.
 
وی با بیان این‌که گروه ما در مرحله مقدماتی نسبت به گروه دیگر سخت‌تر بود و قهرمان قاره‌ها در گروه ما حضور داشتند، گفت: اکنون با صعود به مرحله بعد انگیزه ما بیشتر از قبل شده است و به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم.
 
رجب‌پور عنوان کرد: خیلی‌ها انتظار نداشتند که ما به مرحله بعد صعود کنیم ولی خودمان این انتظار را از خودمان داشتیم و اکنون هم خودمان را در فینال می‌بینیم، البته برای رسیدن به این مهم خدا باید کمک‌مان کند.
 
وی تاکید کرد : تمام تلاش مان را برای فینالست شدن می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم. از مردم ایران نیز که همیشه دعاگوی ما بوده‌اند می‌خواهم که باز هم ما را دعا کنند تا به فینال راه پیدا کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار