بر اساس دستورالعمل شرکت مخابرات در زمانی که مشترکین با مزاحم تلفنی روبرو می شوند می توانند از طریق شرکت مخابرات پیگیر باشند

"> ایرانسل پاسخگو باشد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۱

بر اساس دستورالعمل شرکت مخابرات در زمانی که مشترکین با مزاحم تلفنی روبرو می شوند می توانند از طریق شرکت مخابرات پیگیر باشند

شوشان : بر اساس دستورالعمل شرکت مخابرات در زمانی که مشترکین با مزاحم تلفنی روبرو می شوند می توانند از طریق شرکت مخابرات پیگیر باشند.

مشترکین همراه اول معتقدند این شرکت پس از اعلام شکایت ظرف 48 ساعت به موضوع رسیدگی می کند اما در مورد ایرانسل موضوع به این شکل نیست و این شرکت اعلام کرده زمان رسیدگی به شکایات تا 10 روز به طول خواهد انجامید.

به نظر می رسد دلیل این تاخیر در رسیدگی مربوط به نداشتن نمایندگی ایرانسل در خوزستان است. چرا که شرکت همراه اول در خوزستان دارای دفتر و دستکی است اما مشترکین ایرانسل در زمانی که به مشکلی برخورد می کنند باید مستقیم با مرکز در تماس باشند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار