شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
راتب عدم حضور مسئولان در جلسه امروز بازگشایی مدارس شهرستان، از طریق مدیران کل آنان در استان پیگیری و اطلاع رسانی می شود.
فرماندار ویژه آبادان گفت: مراتب عدم حضور مسئولان در جلسه امروز بازگشایی مدارس شهرستان، از طریق مدیران کل آنان در استان پیگیری و اطلاع رسانی می شود.

عزیزالله شهبازی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در محل فرمانداری آبادان اظهار کرد: ماه مهر شروع جدیدی است در کشور که با بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک جنب و جوش تازه ای در کشور ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش آموزان چشمشان  به عملکرد مسئولان به ویژه آموزش و پرورش دوخته شده تا برای آنان فضای خوبی را برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا کرده باشند، تصریح کرد: بارها و بارها متاسفم از اینکه اعضای اصلی و کسانی که به رغم آنکه نام مسئول را یدک می کشند اما در جلسه ای به این مهمی شرکت نمی کنند.

فرماندار آبادان افزود: برخی از مسئولان نیز نفر چندمشان را برای حضور در جلسه فرستاده اند که این مسئله اصلا قابل قبول نیست و به طور قطع از سوی فرمانداری تحت تعقیب اداری قرار می گیرند.

شهبازی ادامه داد: مراتب عدم حضور مسئولان در جلسه از طریق مدیران کل آنان در استان پیگیری و اطلاع رسانی می شود و انتظار می رود تا مدیران کل با مدیران زیر مجموعه خود برخورد قاطعی کنند.

وی بیان کرد: چنانچه در اطلاع رسانی به مسئولان دستگاههای اجرایی برای شرکت در جلسه از سوی کارکنان فرمانداری نیز کوتاهی شده باشد به طور قطع با جدیت برخورد می کنیم.

شهبازی در حالی که با ابراز ناخرسندی ختم جلسه را اعلام و برگزاری مجدد آن را به روز دیگری موکول کرد، گفت: متاسفم برای کسانی که عنوان گرفته اند اما مسئولیت پذیر نیستند و بدون دلیل موجه  در جلسه حضور پیدا نکردند.

فرماندار آبادان افزود: در جلسه آینده گزارش مربوط به برخورد با مسئولان اطلاع داده می شود.

برچسب ها: آبادان ، غیبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار