اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

محمدرضا ایزدی

  یکی از پروژه هایی که در کلان شهر اهواز مشکلات عدیده ای برای مردم منطقه به وجود آورده است ، پروژه زیر گذر شریعتی می باشد. طبق اظهار مدیرمطالعات و برنامه ریزی شهرداری براساس مطالعات ترافیکی صورت گرفته بیشترین جریان ترافیک عبوری از میدان شریعتی ازساعت 7 تا 8 صبح می باشد که بیش از 8000 وسیله نقلیه از میدان شریعتی عبورمی کند ، درصورتی که تردد وسائط نقلیه ازساعات 21تا 22 شب اگر بیشتر از تردد خودروها در صبح نباشد ، کمتر نیست ضمن اینکه دربسیاری از ساعات شبانه روزترافیک سنگین وجود دارد.

این بارسنگین ترافیک علاوه بر اتلاف وقت ، صرف هزینه ، اثرات منفی روحی روانی ، مجادله ودرگیری افراد ، تصادف هایی را نیز در بردارد.

سال 92 که کلنگ زیرگذر شریعتی زده شد مدیر مطالعات معاونت حمل و نقل وت رافیک شهرداری از مطالعات دقیق اجرای این زیرگذریاد کرد ، حال آنکه پروژه ای که حدود 6 میلیارد تومان هزینه در بر دارد می بایست 25 میلیارد تومان برای تملک اراضی محدوده ی آن پرداخت شود و چگونه است که " مطالعات دقیق " اجرای پروژه یک زیر گذر انجام می شود درحالی که هزینه ی تملک اراضی حاشیه های پروژه که چند برابر هزینه ی پروژه می باشد ، مورد مطالعه قرارنمی گیرد و بدون تملک اراضی ، دست به کار تخریب محل تردد مردم و وسائط نقلیه زده می شود و مشکلات چند ساله ای را برای مردم به وجود می آورد ؟

پروژه ای که قرار بود بین 6 تا 8 ماه به بهره برداری برسد وارد سال چهارم خود شده و علی رغم تعیین تاریخ افتتاح (شهریور 93 – مهر 93 - بهمن 93 – بهمن 94 و ابتدای تابستان 95 ) از سوی شهردار ومعاون ایشان متاسفانه این وعده هاهرگزعملی نشده است .

چرا سازمان های نظارتی ذیربط این خسارت ایجاد شده برای ده هها هزارشهروند را پیگیری نمی کنند ؟ آیا مردم نجیب وشریف ما باید مستحق این گونه بد عهدی وخلف وعده باشند ؟ وظیفه شورای شهرچیست ؟ چرا نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت هستند ؟ مگرنه هرپروژه ای تاریخ شروع وتاریخ خاتمه ای دارد ؟

آیابهتر نیست که سازمان های نظارتی در اجبار کردن شهرداری با نصب تابلو روز شمار معکوس ، همچون کلان شهرهای دیگر ، شهرداری را وادار به عملی کردن وعده های خود نماید ؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
comment
4
0
comment هیچ شهروندی تا امروز شکایت نکرده. اگر کسی خسارت دیده بود میرفت طرح شکایت میکرد. پس جوسازی نکنین لطفا
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
comment
0
1
comment لطفا ازپل ولایت هم بنویسید که خرداد 89 کلنگ زنی شد و گفته شد 12ماه ساخته می شود واکنون 6.5 سال است که نیمه کاره است
comment
مهیوب حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
comment
0
0
comment سلام.این جانب ملکم درطرح قرارگرفته وشهردار بدون اخطارقبلی اقدام به بستن مسیرنمود.ومارادرمقابل فشارزیادی ازسوی مستاجرا قرارداد.وبعدیکطرفه پیش قاضی رفته وادعا نموده ماحاضر به معامله نیستیم.که ادعای کذبی بیش نیست همانگونه که به کارشناسان دادگستری گفته که ملک ما نه سند دارد نه پروانه ساخت ونه مجوز.گذشته ازاین ۳سال است حتی اب شهری نداریم .ایا گناه ماچیست.که مورد ظلم قرارگرفتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار