اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز در اعياد قربان تا غدير برنامه هاي فرهنگي مختلفي را در شهر اهواز برگزار مي نمايد.

به گزارش سايت شهرداري اهواز، امير آهن جان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز با تبريك اعياد قربان و غدير گفت: عيد قربان، عيد خودسازي و تهذيب نفس و فرصت مناسبي براي سرمشق گرفتن است و همچنين عيد غدير، عيد ولايت و سعادت مومنين است. به همين دليل با هدف آماده سازي فضاي شهر براي اعياد دهه ولايت با آذين بندي و چراغاني سطح شهر اقدام به فضاسازي ميادين و معابر اصلي شهر، نصب بيلبوردهاي تبريك دهه ولايت در سطح شهر، نصب بنر تبريك دهه ولايت در جلوي اتوبوسهاي واحد مي نماييم. در همين راستا به مناسبت اعياد قربان تا غدير با مشاركت مساجد شهر جشن هايي برگزار خواهد شد. همچنين به مناسبت دهه ولايت از سوي معاونت هاي امور اجتماعي و فرهنگي مناطق هشتگانه نيز جشنهايي در پارك ها و بوستان هاي شهر در حال برگزاري است. معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه يك در تاريخ 29 شهريور ماه جشني را در منطقه آخر اسفالت برگزار مي نمايد.منطقه دو نيز 26 شهريور ماه در بوستان 42 هكتاري و منطقه سه نيز 25 شهريور ماه در منطقه زويه جشن دهه ولايت را برگزار نمودند. معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه چهار 29 شهريور ماه در منطقه لشكر آباد جشن ولايت را برگزار خواهد كرد.

معاون شهردار افزود: منطقه پنج نيز 25 شهريور ماه در بوستان مالك اشتر و منطقه شش 26 شهريور ماه در پارك شهيد سبحاني جشنهايي را برگزار نمودند.همچنين منطقه هفت 29شهريور ماه در جاده ساحلي عامري و منطقه هشت نيز 29 شهريور ماه در خيابان شهداي كوي مدرس جشنهايي را برپا مي نمايند كه در حاشيه تمامي اين جشنها غرفه هاي فرهنگي و پاسخگويي به شبهات قرار دارد.

آهن جان در خصوص ديگر برنامه هاي دهه ولايت گفت: در اين ايام نشست تخصصي با حضور اساتيد و ائمه جماعات ويژه پرسنل برقرار مي باشد و هم چنين ايستگاه هاي صلواتي به صورت مشاركتي در تمامي مساجد سطح منطقه برپا مي گردد.

وي افزود: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز همچنين جشني را با عنوان جشن بزرگ ولايت با اجراي هشت شب نمايش در تالار مهتاب جنب كتابخانه مركزي را برگزار مي نمايد كه در آن جذاب ترين تئاتر طنز كشوري با مضامين آموزش شهروندي و شاد ويژه پرسنل شهرداري قرار دارد. همچنين كليپهاي فضاي مجازي با موضوع دهه ولايت و ولايت فقيه در همين راستا ساخته شده است كه پخش خواهد شد و ديدار با علما در روز عيد غدير نيز از برنامه هاي ويژه معاونت فرهنگي خواهد بود.

آهن جان همچنين گفت: به مناسبت عيد غدير خم و با توجه به اهميت اين عيد بزرگ نزد شيعيان ، همايش بين المللي غدير در تاريخ اول مهر ماه در سالن امام خامنه اي واقع در مجتمع فرهنگي فجر برگزار مي شود كه در آن از مهمانان خارجي از كشور هاي اسلامي دعوت به عمل آمده است.

معاون شهردار در پايان گفت: من و همكاران زحمتكشم با هدف خدمت به شهروندان در معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري و همچنين مناطق هشتگانه در تلاش هستيم از تمامي فرصت ها استفاده كنيم و مفاهيم شهروندي را در راستاي داشتن زندگي سالم و موفق براي شهروندان ارائه دهيم.

برچسب ها: دهه ولايت ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار