اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
نفت 0 پارس جنوبی 0؛ نفت روی نوار تساوی


هفته هفتم لیگ یک – استادیوم شهیدمحمدی مسجدسلیمان
شنبه 27 شهریورماه 95 – ساعت 17:45
نفت مسجدسلیمان 0 – پارس جنوبی جم 0
داور: میثم پورکریمیان
کمک داوران: براتعلی مولوی – حمید نادری
اخطار: ستار دراجی، رضا یزدان‌دوست، ایمان رئیسی‎نسب (نفت) – علی نظری، حسین پورامینی، کیوان وحدانی، محمدعلی رمضانیان، امید سینگ (پارس جنوبی)
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‎احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‎دوست، میلاد خدایی اصل، ستار دراجی، امین جهان‎کهن، اکبر آفاق، فرزاد محمدی (54- ایمان رئیسی‌نسب)، علی کیانی‏‎فر (78- میلاد صالح‌وند) و حسین رسولی خطیر (65- محمد معاوی)

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

پارس جنوبی جم: محمدعلی رمضانیان، محمود خمیسی، علی نظری، حسین پورامینی (56- مهدی حنفی)، میثم آقایی، فرشاد محمدی‎مهر، کیوان وحدانی (60- امید سینگ)، میثم تیموری، علی دشتی (68- محمدعلی اکبرخواه)، مجتبی لطفی و سعید محمدفر
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

آخرین دیدار از هفته هفتم لیگ یک با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد. نفت مسجدسلیمان که در صدد شکستن طلسم پیروز نشدن در هفته‌های اخیر بود، طی نیمه نخست تهاجمی‌تر از پارس جنوبی ظاهر شد و چند موقعیت را به دست آورد اما موفق به گشودن دروازه تیم میهمان نشد. ضربات حسین رسولی، امین جهان‌کهن و اکبر آفاق از جمله موقعیت‌های گلزنی نفتی‌ها در نیمه اول بودند.

بازیکنان پارس جنوبی هم که در اکثر دقایق نیمه اول دست به دفاع فشرده می‌زدند، دو بار روی ضدحملات به درون محوطه جریمه نفت نفوذ کردند که در جدی‌ترین موقعیت این تیم، ضربه کیوان وحدانی در دقیقه 44 به تیر دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد و به زمین بازگشت تا نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

در نیمه دوم، تیم پارس جنوبی جم مقداری از لاک دفاعی بیرون آمد و روند بازی کمی متعادل شد تا دو تیم برای رسیدن به گل برتری ارائه‌گر یک بازی تقریباً نزدیک باشند اما تلاش بازیکنان در این نیمه هم ثمری نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این مسابقه صفر بر صفر مساوی شود. نفتی‎ها در مجموع می‎توانستند برنده بازی باشند اما بازی تدافعی تیم میهمان فرصت پیروزی را از نفت گرفت.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی که چهارمین تساوی متوالی این تیم در فصل جاری محسوب می‎شود، 10 امتیازی شد و با دو پله نزول در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار