اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز خبر داد:
 رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز از برگزاری چهارمین همایش فرامنطقه ای ولایت به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

 ناصر سودانی شنبه شب در جلسه هماهنگی چهارمین همایش ولایت دانشگاه امیرالمومنین اظهار کرد: هر ساله دانشگاه امیرالمومنین اهواز همایشی با عنوان ولایت با فراخوان قبلی در عرصه فرامنطقه ای برگزار می کند.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته در سومین دوره این همایش، استقبال بسیار مناسبی از آن صورت گرفت به گونه ای که اساتید و چهره های برجسته عالم شیعیان از سوی ۳۰ کشور مسلمان در این همایش شرکت و یا مقالات خود را ارائه کردند.

رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز تصریح کرد: چهارمین دوره از همایش در قالب برنامه های سخنرانی، شعرخوانی و سایر برنامه های جانبی برگزار می شود. در این دوره از همایش، بخش ارائه مقاله حذف شده است.

سودانی گفت: در این دوره همچنین برنامه ای با عنوان تجلیل از شخصیت های برجسته دنیای اسلام انجام خواهد شد و در همین راستا از آیت الله قزوینی چهره برجسته روحانیت در کشور تجلیل می شود.

وی در پایان عنوان کرد: دانشگاه امیرالمومنین در راستای ترویج فرهنگ معارف و شبه زدایی از افکار مسموم، فعالیت خود را در سه دوره کاردانی، کارشناسی و دکتری آغاز کرده است.  این دانشگاه طی سال گذشته در دوره کارشناسی ارشد ١٥٠ فارغ التحصیل داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار