شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۰۶

شوشان : سرهنگ عقیلی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان و از یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس به شوشان گفت : تشکیل ستاد بزرگداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد از روز بیست و ششم آبان‌ماه جاری به مدت یک هفته برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی با اعلام این خبر افزود : به مناسبت فرا رسیدن سالروز شکست حصر سوسنگرد، تشکیل ستادهای بزرگداشت این مناسبت را در سراسر استان مد نظر داریم. وی همچنین گفت : سرباز شهید محمدرضا سبحانی از شهدای شکست حصر سوسنگرد است. این سرباز که در زمان مرخصی خدمت به سر می‌برد، وقتی شنید دشمن به خاک کشورمان تجاوز کرده است به همراه تعدادی از اقوامش وارد صحنه دفاع شد و پس از خلق حماسه‌های زیاد شهید شد.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید شاخص شکست حصر سوسنگرد در روزهای آتی خبر داد و گفت : این شهید با بصیرت و تیزبین نقش مهمی در این پیروزی ایفا کرد. وی همچنین اظهار کرد: اقداماتی برای شناساندن این سرباز شهید در تمام مراکز فرهنگی کشور انجام می‌شود. گفتنی است شهید سبحانی به عنوان سرباز نمونه ملی در نیروی انتظامی معرفی شده است که در ایام بزرگداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد از خانواده‌اش تقدیر خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار