شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
پیش از این و در سال‌های گذشته چهار سمینار تخصصی روابط عمومی در خوزستان برگزار شده است.
دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان اعلام کرد: پنجمین سمینار روابط عمومی با عنوان "روابط عمومی و سرمایه‌های اجتماعی" آذر ماه سال 95 در اهواز برگزار می شود.

خسرو ممبینی مهمترین هدف برگزاری سمینار را ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در خصوص اعتمادسازی و ایجاد حس همکاری و همیاری دانست و افزود: توانمندسازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان ها و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار تخصصی است.

او با اشاره به محورهای شش گانه سمینار روابط عمومی خوزستان گفت: محورهای سمینار با توجه به عنوان آن شامل بررسی و تبیین سرمایه های اجتماعی و تاثیر آن بر کارکرد روابط عمومی ها ،  سرمایه اجتماعی به عنوان محصول نهایی روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها در مسئولیت اجتماعی و تاثیر نقد سالم و سازنده در ارتقای کارکرد روابط عمومی است.

وی کارکرد روابط عمومی ها در کاهش آسیب ها با افزایش سرمایه های اجتماعی و بهبود کارکرد روابط عمومی با افزایش اعتماد و مشارکت عمومی را از دیگر محورهای این سمینار برشمرد.

دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان در مورد مخاطبان و جامعه هدف سمینار گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها، مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و بازرگانی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و تمام علاقمندان به حوزه روابط عمومی، ارتباطات ، خبررسانی و بازاریابی هستند.

وی در مورد چگونگی برگزاری سمینار روابط عمومی توضیح داد: یکی از برنامه های اصلی سمینار برگزاری کارگاه های تخصصی است.ارایه مقالات علمی و پژوهشی توسط محققان روابط عمومی و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، خدمات، تجهیزات و فناوری های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از دیگر برنامه های سمینار «روابط عمومی و سرمایه های اجتماعی» است.

پیش از این و در سال‌های گذشته چهار سمینار تخصصی روابط عمومی در خوزستان برگزار شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار