شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز از تصادف خودروی مینی بوس با علمک گاز و انفجار در همین ارتباط خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز از تصادف خودروی مینی بوس با علمک گاز و انفجار در همین ارتباط خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: عصر روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو مینی بوس با علمک گاز در فاصله محور کوی الصافی خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت چهار دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو مینی بوس با علمک گاز برخورد و باعث انفجار شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودروهای عبوری، مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی مینی بوس بود مصدوم شد و متاسفانه به دلیل قدرت انفجار صدماتی به خانه های همجوار وارد شد.

اتصالی برق خانه باعث دود گرفتگی شدید شد

حق شناس همچنین در ارتباط با حادثه دیگر گفت: شب گذشته ساکنان منطقه کیانپارس با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منزل مسکونی را گزارش دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز اضافه کرد: تیم آتش نشانان مجهز به دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و سریعا و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات ایمن به خارج از منزل هدایت و ساکنان را از منزل خارج کردند.

وی بیان کرد: در این حریق آتش نشانان پس از قطع برق از منبع اصلی با ورود به کانون حریق، موفق به خاموش کردن آتش شده و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.

حق شناس در پایان گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از قسمت سیم سیار تشخیص داده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار