اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
آخرین جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اندیمشک در فرمانداری کماکان بی نتیجه ماند!
این جلسه در نهایت بدون نتیجه به پایان رسید تا شورای شهراندیمشک بدون هیات رییسه همچنان فاقد اختیارات قانونی باشد.
 

شوشان: آخرین جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اندیمشک در فرمانداری کماکان بی نتیجه ماند. به گزارش خبرنگار شوشان در این جلسه که راس ساعت 16 روز دوشنبه 92/6/29 در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد  در دو دور انتخابات محمدرضا بختیاری با پنج رای ، فضل الله باقری با پنج رای و  رعنا میرعالی با یک رای انتخاب شدند. همچنین در دور دوم انتخابات باز هم   محمدرضا بختیاری با پنج رای ،  مصطفی اسکندری با پنج رای و رعنا میرعالی با یک رای انتخاب شدند تا نتیجه انتخابات هیات رییسه شورای اندیمشک همچنان مبهم باقی بماند.

به گزارش شوشان ، در این جلسه  فرماندار اندیمشک گفت: قرعه کشی میان هر یازده نفر شورا و انتخاب هیات رییسه به صورت تصادفی تنها راه باقیمانده است.

همچنین سیدسام حسینی عضو شورای شهر اندیمشک در پاسخ به فرماندار گفت: انتخاب هیات رییسه بدین نحو توهین به شعور شوراست و مخالف هستم

فضل الله باقرید دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: برای حل مشکل همه به مصطفی اسکندری عضو شورای شهر اندیمشک به عنوان بزرگتر سنی رای دهیم.

صدیقه میری عضو شورای شهر اندیمشک نیز در این نشست گفت: دو دسته شورا هر کدام با گزینه های طرف مقابل مخالف است و قطعا انتخاب هیات رییسه با قرعه کشی از میان همه اعضا یک دسته را کماکان مخالف نگه میدارد و به این ترتیب  تنش ها در شورا ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پیشنهاد می کنم دسته مقابل به انتخاب خود یک نفر  از گروه ما و دسته ما نیز یک نفر  از گروه مخالف را انتخاب کند و قرعه کشی میان این گزینه ها صورت گیرد.با این شیوه همه اعضا به نحوی در انتخاب رییس سهیم هستند و اختلافات کمتر میشود.

کرامت میری دیگر عضو شورای شهر اندیمشک گفت: دم از انعطاف می زنید ولی کوچکترین انعطافی را ملاحظه نمیکنیم.ما حداقل با تغییر گزینه نشان دادیم که انعطاف داریم و اکنون نیز برای نشان دادن انعطاف گزینه خود را از باقری به اسکندری تغییر میدهیم.

مهدی قلی کیانی در ادامه این جلسه گفت: آقای اسکندری به عنوان ریش سفید شورا یکی از دسته ما را در صورت تمایل انتخاب کند و با اضافه کردن رای خود به مجموعه پنج نفره ما کار را تمام کند در غیر این صورت خودش کاندیدا شود تا همه ما به ایشان رای بدهیم.

مصطفی اسکندری در پاسخ به سخنان مطرح شده گفت: پذیرفتن ریاست شورا مانند نوشیدن کاسه زهر است.برای رفع مشکل شورا حاضرم این کاسه را سر بکشم.

رعنا میرعالی نیز نشبت به سخنان مطرح شده واکنش نشان داد و بیان کرد: پیشنهاد آقای قلی کیانی با قانون منافات دارد و جناب اسکندری نمیتواند به تنهایی برای شورا تصمیم بگیرد.

این جلسه در نهایت بدون نتیجه به پایان رسید تا شورای شهراندیمشک بدون هیات رییسه همچنان فاقد اختیارات قانونی باشد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار